ایکس باکس در تاریخ ۲۴ سپتامبر ۲۰۲۴ (۳ مهر ۱۴۰۳ و از ساعت ۱۳:۳۰ به وقت تهران) برنامه ویژه خود را در Tokyo Game Show 2024 برگزار می‌کند.

مایکروسافت اعلام نکرده است که برنامه ویژه ایکس باکس چه مدت به طول می‌انجامد. فیل اسپنسر (Phil Spencer)، مدیر بخش بازی مایکروسافت، به‌تازگی تاریخ پخش این رویداد را اعلام کرد:

رویداد مذکور به طور مستقیم از طریق کانال رسمی یوتیوب Tokyo Game Show و همچنین تمامی کانال‌های ایکس باکس در شبکه‌های اجتماعی پخش خواهد شد.

مایکروسافت اعلام کرد که این رویداد ویژه در چندین زبان و با توضیحات صوتی به دو زبان ژاپنی و انگلیسی قابل تماشا است. فهرست کامل کانال‌هایی که این رویداد را به صورت زنده پوشش می‌دهند در هفته آینده به اشتراک گذاشته می‌شود.

ایکس باکس در نمایشگاه رویداد مذکور حضور خواهد داشت. در این نمایشگاه، که برای سپتامبر برنامه ریزی شده است، حضور ۷۳۱ غرفه‌دار و ۳۱۹۰ غرفه تایید شده است. ۲۰۲۴ TGS در Makuhari Messe در میهاما-کو، شهر چیبا، استان چیبا برگزار خواهد شد.

پیش بینی می شود این رویداد که از ۲۶ سپتامبر تا ۲۹ سپتامبر (۵ تا ۸ مهر) برگزار می‌شود، حدود ۲۵۰ هزار بازدیدکننده را جذب کند.

source

توسط funkhabari.ir