یکی از کارمندان سابق بتسدا، اخیرا مصاحبه‌ای در مورد بازی The Elder Scrolls 6 داشته است. او فکر می‌کند که این بازی در نهایت بسیار عالی خواهد بود؛ اما انتظارات بالای طرفداران را برآورده نخواهد کرد و بخش زیادی از آن‌ها را ناامید می‌کند. این فرد معتقد است که مردم آن را از هر جهتی، با نسخه‌های قبلی مقایسه خواهند کرد.

مهم نیست که در مورد بتسدا و بازی‌های اخیر آن‌ها چه فکری می‌کنید. حقیقت این است که این کمپانی هنوز هم طرفداران بی شماری در سراسر دنیا دارد. بخش زیادی از این طرفداران، عضوی از جامعه هواداری فرنچایز The Elder Scrolls هستند. مجموعه‌ای که اگرچه بیش از 13 سال از عرضه آخرین نسخه آن یعنی Skyrim، گذشته است، اما همچنان میلیون‌ها نفر عاشقش هستند.

با این حال، این محبوبیت Skyrim می‌تواند به عنوان یک شمشیر دو لبه عمل کند. در واقع، محبوبیت زیاد، خواه ناخواه، انتظار زیادی را هم با خود به همراه می‌آورد. به همان اندازه که طرفداران قسمت پنجم را دوست دارند، از بازی The Elder Scrolls 6 هم انتظارات بالایی دارند. به همین دلیل است که ساخت نسخه ششم، می‌تواند برای بتسدا بسیار ترسناک باشد؛ چرا که اگر محصول نهایی به اندازه کافی خوب نباشد، می‌تواند وجهه کمپانی را از اینی که هست هم بدتر کند.

بازی The Elder Scrolls 6

انتظارات بالا از بازی The Elder Scrolls 6

بروس نسمیث، کارمند سابق بتسدا، اخیرا مصاحبه‌ای با کانال یوتیوبی Kiwi Talkz داشته و در اینباره صحبت کرده است. این فرد قبلا به عنوان طراح با Bethesda همکاری کرده و در روند ساخت بازی‌هایی مثل Daggerfall، Oblivion، Fallout 3 و 4، و Starfield حضور داشته است. او می‌گوید که برآورده کردن همه انتظارات جامعه طرفداران، چالش بزرگی است. از نظر نسمیث، تقریبا غیر ممکن است که بازی The Elder Scrolls 6 بتواند همه طرفداران را راضی کند. مخصوصا به این دلیل که همواره با نسخه‌های پیشین خود مقایسه خواهد شد.

نسمیث می‌گوید: « بازی The Elder Scrolls 6 بی شک یک عنوان شگفت انگیز خواهد بود. اما مطمئنا با تمام ساخته‌های قبلی بتسدا مقایسه می‌شود. همین هم باعث می‌شود تا عده زیادی از آن ناامید شوند.» با توجه به اینکه 6 سال از آخرین بیانیه سازندگان در مورد روند ساخت این بازی گذشته، این حرف چندان هم بیراه نیست. چرا که همچین مدت طولانی، فقط باعث بالاتر رفتن انتظارات هواداران از محصول نهایی می‌شود. در نهایت و به احتمال زیاد، صرف نظر از کیفیت واقعی محصول نهایی، بخشی از طرفداران از آن ناامید خواهند شد.

بازی‌های اخیر این استودیو، مثل Starfield و Fallout 76، با واکنش ضد و نقیض طرفداران مواجه شده‌اند. همین باعث می‌شود که شرایط در بتسدا بسیار پیچیده‌تر شود. با این حال، بسیاری از طرفداران هنوز به این استودیو امید دارند. آن‌ها معتقدند که بتسدا هنوز پتانسیل ساخت یک نقش آفرینی بی نقص، مثل Skyrim را دارد. به همین دلیل است که هنوز هم هیجان زیادی حول محور The Elder Scrolls 6 جریان دارد.

منبع: 80Levels

source

توسط funkhabari.ir