بازی Assassin’s Creed Shadows به زودی منتشر می‌شود و حالا شایعه‌ای جدید اشاره دارد که این بازی در تمام پلتفرم‌ها، به صورت 60 فریم اجرا خواهد شد. البته گفته می‌شود که بهترین عملکرد این عنوان، روی کنسول PS5 Pro خواهد بود. این شایعه از یک اکانت X به نام Arabhardware می‌آید که بعدا یک حساب اختصاصی درباره این بازی، آن را تایید کرد.

پست مذکور، جزئیات جالب دیگری را هم از این بازی فاش کرد. مثلا، گفته شده که دشمنان در صورت ایستادن بیش از حد طولانی زیر آفتاب، گرمازده خواهند شد. مسئله‌ای که به تاثیر آب و هوای بازی، روی روند گیم پلی آن اشاره دارد. همچنین Arabhardware می‌گوید که اگر زیر باران شدید راه بروید، دشمنان صدای پای شما را نخواهند شنید. ظاهرا این دست از تاثیرات آب و هوا بر روند بازی، مستقیما از عنوان The Legend of Zelda: Breath of the Wild الهام گرفته شده.

طبق گزارش‌ها، ظاهرا پیشرفت‌های بزرگی هم در طراحی فیزیک بازی صورت گرفته است. مهم‌ترین دلیل آن، استفاده یوبی‌سافت از موتور بازیسازی AnvilNext است که برای ساخت این بازی، تقویت شده. البته نباید فراموش کرد که اگر چه منابع نسبتا معتبری این جزئیات را پوشش داده‌اند، اما در نهایت فقط شایعه هستند. شایعاتی که البته امیدواریم در رویداد Assassin’s Creed Shadows preview در آخر این ماه، تایید شوند.

فریم ریت بازی Assassin’s Creed Shadows

بازی Assassin’s Creed Shadows؛ گامی بلند پروازانه برای یوبی‌سافت

در ادامه ادعاهای Arabhardware، این اکانت می‌گوید که بازیکنان در قالب شخصیت یاسوکه، قادر به مخفی‌کاری نخواهند بود. دلیل این موضوع، جثه بیش از حد بزرگ این کاراکتر بوده که برای مخفی‌کاری، زیادی پر سر و صدا است. در عوض، او تیر و کمانی در اختیار دارد که می‌تواند دشمنان را از فاصله دور و کاملا مخفیانه، از پا دربیاورد.

البته همانطور که گفته شد، تمام این‌ها شایعه هستند، زیرا یوبی‌سافت هیچکدام را تایید نکرده است. با این حال، نمایش Assassin’s Creed Shadows preview می‌تواند جزئیات زیادی را از این عنوان به ما نشان دهد. این نمایش در حاشیه نمایشگاه Tokyo Game Show 2024 پخش خواهد شد. رویدادی که از تاریخ 26 تا 29 سپتامبر (5 تا 8 مهر) برگزار می‌شود. در این رویداد، اکثرا بازی‌هایی نمایش داده می‌شوند که ژاپنی هستند یا در منطقه شرق آسیا جریان دارند.

تیری دانسرو، کارگردان هنری بازی Assassin’s Creed Shadows، اخیرا درباره اندازه این عنوان صحبت کرده است. او گفت: «این بازی از Mirage بزرگتر، و از Valhalla کوچکتر است. در مقام مقایسه، Shadows هم‌اندازه نسخه Assassin’s Creed Origins است.» او همچنین اشاره می‌کند که نقطه اصلی بازی، منطقه Honshu است؛ چرا که همه اتفاقات مهم مربوط به «اودا نوبوناگا»، در آنجا رخ می‌دهد.

منبع: WCCFtech

source

توسط funkhabari.ir