هرچند دوران جیم رایان (Jim Ryan) در پلی استیشن بی‌نقص نبود، اما موفقیت‌های زیادی داشت. پس از کناره‌گیری او، نگرانی‌هایی درباره آینده پلی استیشن به وجود آمد.

بسیاری از طرفداران به هرمن هالست (Hermen Hulst) رئیس جدید پلی استیشن اعتماد ندارند و فکر نمی‌کنند که او بتواند پلی استیشن را در مسیر درستی هدایت کند. حال یک نظرسنجی گسترده نشان می‌دهد که نزدیک به ۹۰ درصد از طرفداران به او به عنوان رئیس فعلی پلی استیشن اعتماد ندارند.

پلی استیشن اخیراً با یک شکست بزرگ روبرو شده که باعث شده بسیاری از دارندگان کنسول این شرکت ژاپنی به مدیریت فعلی آن شک کنند. اخیراً در توییتر جزئیات جدیدی درباره Concord منتشر شده است. این اطلاعات نشان می‌دهند که این بازی یکی از پروژه‌های مورد علاقه هرمن هالست بود و او اجازه نمی‌داده کسی از آن انتقاد کند.

رییس پلی استیشن

همانطور که در تصویر بالا می‌توانید مشاهده کنید،‌ تا لحظه نوشته شدن این مطلب بیش از ۱۱ هزار نفر رأی داده‌اند و ۸۸ درصد از آن‌ها معتقدند که او برای این جایگاه مناسب نیست.

البته نمی‌توان طرفداران را به خاطر بدبینی‌شان سرزنش کرد، زیرا اطلاعات جدید نشان می‌دهد که ۴۰۰ میلیون دلار برای توسعه Concord صرف شده است. بازی Concord در حالت آلفا وضعیت بسیار بدی داشت و در همین زمان پلی استیشن ۲۰۰ میلیون دلار دیگر برای آن هزینه کرد. حتی پس از صرف این مقدار از زمان و هزینه مالی، بازی یک شکست کامل بود و این موضوع ضربه بزرگی به سونی وارد کرد.

با این حال، دلیل اصلی اینکه طرفداران اعتماد خود را به هالست از دست داده‌اند، این است که او به شدت این بازی را حمایت کرده بود. اگرچه بعید است که سهامداران به دلیل این شکست، مدیرعامل را تغییر دهند، اما بازگرداندن اعتماد طرفداران به او زمان زیادی خواهد برد. به همین دلیل، احتمالاً هالست به خاطر این شکست مقصر شناخته نمی‌شود و در عوض، توسعه‌دهندگان بازی با انتقادات و عواقب آن روبرو خواهند شد.

source

توسط funkhabari.ir