بیوگرافی شبنم قربانی بازیگر و همسرش امین میرشکاری و فرزندان و مصاحبه و تصاویر و عکس های اینستاگرامی شبنم قربانی را در مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی شبنم قربانی و همسرش

شبنم قربانی (shabnam ghorbani) بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۱۹ تیر ۱۳۶۸ در تهران است همسرش امین میرشکاری میباشد و دارای دو فرزند پسر و دختر است.

شبنم قربانی دارای فوق دیپلم رشته کامپیوتر بوده و از سن ۲۸ سالگی بازیگری را آغاز کرده است او با سریال ملکه گدایان دیده شد.

بیوگرافی شبنم قربانی بازیگر و همسرش + زندگی شخصی و عکس

شبنم قربانی کیست +زندگی شخصی

خانم شبنم قربانی بازیگر متولد دهه ۶۰ بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون اهل ایران و دانش آموخته رشته بازیگری می باشد که با بازی در سریال های لحظه گرگ و میش و ملکه گدایان به شهرت رسید.

سوابق

شبنم قربانی برای نخستین بار در مجموعه لحظه گرگ و میش ساخته سعید سعدی شناخته شد،ولی پیش از ایفا در تلویزیون فعالیتش را در زمینه هنرپیشگی از نمایش تئاتری آغاز نموده ویکی از هنرمندان تئاتری به حساب می‌آید.

بیوگرافی شبنم قربانی بازیگر و همسرش و فرزندان +عکس شخصی

امین میرشکاری همسر شبنم قربانی

شبنم قربانی اسفند پارسال در ۳۱ سالگی با امین شکاری، فرزند جهانگیر میرشکاری صدابردار مشهور سینما، ازدواج کرد.

امین کـه کار خودرا در سینما بعنوان دستیار پدرش آغاز کرده بود، الان یکی از صدابرداران خوب بـه شمار می‌آید. وی صدابرداری آثار مختلفی نظیر «آشفتگی»، «بدون تاریخ، بدون امضا» و «ابد و یک روز» را در کارنامه خود دارد. این زوج هنری در سریال «ملکه گدایان» باهم همکار بوده اند.

بیوگرافی شبنم قربانی بازیگر و همسرش و فرزندان +عکس شخصی

فرزندان شبنم قربانی

شبنم قربانی دارای دو فرزند پسر و دختر است.

بازیگر نقش طناز در سریال لحظه گرگ و میش

از تازه‌ترین فعالیت‌های شبنم قربانی می‌توان بازی در مجموعه لحظه گرگ و میش در کاراکتر سارا، کاراکتر مقابل حسام محمودی در کاراکتر هادی که ایفایش توجه خیلی از مخاطبین را مجذوب خود نمود.

بیوگرافی شبنم قربانی بازیگر و همسرش + زندگی شخصی و عکس

همچنین ببینید:

بیوگرافی مهدی صبایی بازیگر و همسرش و فرزندان + عکس

بیوگرافی لاریسا تمجیدی بازیگر سریال مزد ترس و همسرش

بیوگرافی سحر زیبایی خواننده و همسرش شاهو فلاحی + خانواده

طناز یک مهندس جوان بود، که پس از جانباز شدن هادی با وی آشنا گردید و همین آشنایی به ازدواج ختم شد.

بیوگرافی و عکس های شبنم قربانی

بازی در مجموعه ملکه گدایان

شبنم قربانی پس از ایفای زیبایش در مجموعه لحظه گرگ و میش در سال ۹۹ به ترکیب هنرمندان مجموعه ملکه گدایان اضافه شد و در کنار چهره‌های سینمای کشور به هنرنمایی پرداخت،که از تاریخ ۱۶ دی ماه سال ۹٩ در شبکه نمایش خانگی انتشار گردید.

ایشان در این مجموعه کاراکتر سارا نامزد البرز کاراکتر شاخصی را بر عهده داشت.

بیوگرافی و عکس های شبنم قربانی

در مجموعه ملکه گدایان هنرمندانی از جمله:
رویا نونهالی، الهام کردا، باران کوثری، شبنم قربانی، آرمان درویش، عرفان ناصری و…. حضور یافته‌اند.

بیوگرافی شبنم قربانی بازیگر و همسرش + زندگی شخصی و عکس

موضوع این اثر درباره یک خانواده می‌باشد، که برای دریافت اقامت به کشور فنلاند پناهنده شدند.
بیان شده قصه اثر برگرفته از تجربه‌های واقعی حامی رمضان است.

بیوگرافی شبنم قربانی بازیگر و همسرش + زندگی شخصی و عکس

موضوع این اثر در رابطه با یک پسر نوجوان ۱۳ ساله می‌باشد به اسم رامین، که با خانواده خود تقاضای پناهندگی به فنلاند را دادند و چند روز قبل از آغاز سال تحصیلی در کشور فنلاند تقاضای آنان از طرف این کشور پذیرفته نمی‌شود. شهاب حسینی کاراکتر پدر و شبنم قربانی کاراکتر مادر خانواده را بر عهده دارند.

شبنم قربانی در سریال لحظه گرگ و میش
شبنم قربانی در سریال لحظه گرگ و میش

اینستاگرام شبنم قربانی

صفحه شخصی وی در شبکه اجتماعی اینستاگرام با آیدی shabghorbani فعال است و فالورهای چشمگیری ندارد. اگر علاقه مند به آشنایی بیشتر با کارهای هنری و دیدن عکس های جدید و خاص وی هستید به آیدی درج شده مراجعه کنید

شبنم قربانی و پردیس احمدیه
شبنم قربانی و پردیس احمدیه

نائله در سریال عشق کوفی

قربانی در سریال عشق کوفی نقش دختری نازپرورده به نام نائله را بازی می‌کند که از خاندان عثمانی است و عاشق پسری به نام هلال با بازی سعید شریف می‌شود که ماجراهایی شکل می‌گیرد.

عشق کوفی از سریال های تاریخی صدا و سیما است که محرم 1402 از شبکه 3 پخش شد. سریال عشق کوفی جدید‌ترین اثر تولیدشده توسط مرکز فیلم و سریال سازمان هنری رسانه‌ای اوج است. این فیلم به کارگردانی حسن آخوند پور و تهیه‌کنندگی سعید سعدی در ۱۵ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای ساخته شده است.

تهیه‌کننده این فیلم به موفق‌بودن سریال در جذب و جلب رضایت مخاطب بسیار امیدوار و خوش‌بین است. وی فضای احساسی سریال، فیلمنامه، کارگردانی، ترکیب بازیگران، زاویه نگاه قصه و خود سوژه فیلم را از عوامل درخور توجه سریال می‌داند که می‌تواند “عشق کوفی” را در کانون توجه قرار دهد.

عکس های شبنم قربانی
شبنم قربانی
شبنم قربانی و پسرش
شبنم قربانی و پسرش
شبنم قربانی و مادرش
شبنم قربانی و مادرش

source

توسط funkhabari.ir