لیلا اوتادی متولد 14 مرداد 1362 در تهران بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر و شاعر ایران است. لیلا اوتادی از هفده سالگی سرودن شعر را آغاز کرده است. وی دانش آموخته کارشناسی معماری داخلی از دانشگاه هنر تهران است. نقاشی رو هم به شدت پیگیری می کند و جالب است که بدانید مدتی بعنوان مربی بدنساز فعالیت می کرد.

بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان مجله گفتنی را از دست ندهید.

خلاصه بیوگرافی لیلا اوتادی

نام: لیلا اوتادی
متولد: 14 مرداد 1362 تهران
زمینه فعالیت: سینما، تلویزیون و تئاتر
پیشه: بازیگر، شاعر
سال های فعالیت: 1381 تاکنون
قد: 160 سانتیمتر
مدرک تحصیلی: کارشناسی معماری داخلی از دانشگاه هنر تهران

عکس والدین لیلا اوتادی

کار خود را با فیلم چشمان سیاه ساخته ایرج قادری آغاز کرد اما برای اولین بار با سریال مهر و ماه به کارگردانی سید فیاض موسوی دیده شد.

والدین لیلا اوتادی2
پدر لیلا اوتادی
والدین لیلا اوتادی1
مادر لیلا اوتادی

مربی بدنساز بودم

به نظرم بازیگر باید برای بازی در هر نقشی از نظر فیزیکی آمادگی داشته باشد. این آمادگی جز با ورزش مداوم میسر نیست ورزش همیشه جزء لاینفک زندگی ام بوده، من حتی تا چند سال پی ، به مدت دو سال مربی بدنسازی هم بوده ام.

هیکل لیلا اوتادی
هیکل لیلا اوتادی

به دلیل مشغله کاری نتوانستم آن را ادامه دهم اما به طور مدام خودم این ورزش را پیگیری می کنم. در کنار این ورزش، تنیس و اسب دوانی را هم به صورت حرفه ای دنبال می کنم.

بهترین تفریح لیلا اوتادی

سفر تقریبا بهترین تفریح من است آشنایی با فرهنگ و جوامع مختلف برایم همیشه جذاب است به همین دلیل زیاد سفر می کنم، سفر به کشورها و جزایری که کمتر در موردش می دانیم و کمتر از آنها خوانده ایم و شنیده ایم را بیشتر از همه دوست دارم.

source

توسط funkhabari.ir