دانلود بازی Thank Goodness You’re Here برای کامپیوتر

بازی Thank Goodness Youre Here یک بازی کمدی پوچ و لذت بخش است که شما را در دنیای بی نظیر Barnsworth، یک شهر خیالی در شمال انگلیس غرق می‌کند. به عنوان یک فروشنده دوره گرد بی نام، وارد مجموعه‌ای از سناریوهای عجیب می‌شوید که ابزار اصلی شما سیلی زدن است. این مکانیک عجیب و غریب که هم گیم پلی و هم طنز را هدایت می‌کند. Barnsworth شهری پرجنب‌وجوش است که با توجه به جزئیات رنگارنگ و سورئال که ساکنان عجیب و غریب آن را منعکس می‌کند، ساخته شده است. خود شهر شبیه یک شخصیت بوده و هر گوشه و کوچه آن پر از پوچی است و بدون شک شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

از لحظه‌ای که وارد بازی می‌شوید، با طیف وسیعی از مشاغل عجیب و غریب و اتفاقات عجیب روبرو می‌شوید که منطق را به چالش می‌کشد اما کاملاً با لحن کمدی بازی مطابقت دارند. هسته اصلی حول مکانیک منحصر به فرد مبتنی بر سیلی می‌چرخد. سیلی زدن برای تعامل با محیط و شخصیت‌ها، اغلب به روش‌های خنده دار استفاده می‌شود. متوجه می‌شوید که همه چیز را از کارکرد نادرست ماشین‌های فروش آیتم گرفته تا مردم شهر را سیلی می‌زنید که هر سیلی منجر به نتایج غیرمنتظره و اغلب بسیار عجیب می‌شود. طنز بازی به طور مشخص بریتانیایی بوده و با جوک‌های گستاخانه، سورئال و گاهی بی‌ادبانه آمیخته شده است.

روایت با حسی غنی از کنایه و بی‌احترامی بازیگوشانه به شما ارائه می‌شود و به بهترین شکل کمدی بریتانیایی را نمایان خواهد کرد. منتظر دیالوگ‌های خاص، شوخی‌های احمقانه و مجموعه‌ای از موقعیت‌های عجیب و غریب باشید که مرزهای طنز متعارف را جابه‌جا می‌کند. این بازی دارای انیمیشن‌های بامزه و کارتونی است که جذابیت عجیب و غریب آن را افزایش می‌دهد. شخصیت‌ها و محیط‌ها با ویژگی‌های اغراق‌آمیز و رنگ‌های زنده طراحی شده‌اند و هر تعامل و سیلی را به یک رفتار بصری تبدیل می‌کنند. به طور خلاصه، Thank Goodness Youre Here یک اثر جذاب و پر سروصدا است که طنز بریتانیایی را به نمایش می‌گذارد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Tiny Terrys Turbo Trip و  Three Goblin Wobblin را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Thank Goodness You’re Here برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: 10
Processor: Intel Core2 Duo E6750 or AMD Athlon 64 X2 6400+
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GT 520, 1 GB or AMD Radeon R7 240, 1 GB
DirectX: Version 10
Storage: 1 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: 10
Processor: Intel Core2 Duo E6750 or AMD Athlon 64 X2 6400+
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GT 520, 1 GB or AMD Radeon R7 240, 1 GB
DirectX: Version 10
Storage: 1 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

source

توسط funkhabari.ir