سرویس آنلاین آمازون پرایم ویدیو به تازگی تیزری را برای سریال Like a Dragon: Yakuza منتشر کرده است.

سرویس آنلاین آمازون پرایم ویدیو سریالی لایو اکشن بر اساس بازی Like a Dragon: Yakuza تولید کرده است و حالا نیز تیزر جدیدی برای این سریال مهیج و اکشن منتشر شده که نیم نگاهی از درون آن را به نمایش در می‌آورد. این تیزر همچنین نشان می‌دهد که چه بازیگری ایفاگر شخصیت ماجیما خواهد بود.

این تیزر و خبر در رابطه با این سریال لایو اکشن در RGG Summit سِگا اعلام شده است،‌ رویدادی که به صورت زنده نیز پخش شد و در پایان آن نیز بینندگان شاهد تیزری از این سریال لایو اکشن بودند، تیزری که به معرفی سه شخصیت اصلی داستان می‌پردازد و در ادامه می‌توانید آن را مشاهده یا دانلود کنید.

سه شخصیت اصلی در این سریال لایو اکشن نیز شامل کیریو با بازی روما تاکئوچی، نیشیکی با بازی کنتو کاکو و ماجیما با بازی مونتاکا آئوکی است. تریلر منتشر شده در بالا همچنین نیم نگاهی از اکشن‌های حول محور این سه شخصیت را نیز به نمایش در می‌آورد.

قبلا حضور روما تاکئوچی و کنتو کاکو در این سریال تأیید شده بود ولی این تیزر به صورت رسمی بازی مونتاکا آئوکی در نقش ماجیما را تأیید کرده است. در واقع، این بازیگر صداپیشه همین شخصیت در بازی Like a Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii است، بازی‌ای که در اوایل سال ۲۰۲۵ میلادی عرضه می‌شود.

سریال Like a Dragon: Yakuza قرار است از تاریخ ۲۴ اکتبر سال ۲۰۲۴ میلادی (پنجشنبه ۳ آبان ۱۴۰۳) از سرویس آنلاین آمازون پرایم شروع شود.

منبع: gamesradar

source

توسط funkhabari.ir