الف‌‌ها موجوداتی تخیلی با ویژگی‌‌هایی مانند گوش‌‌های بلند، موهایی رنگارنگ و قدرت‌های جادویی در دنیاهای فانتزی هستند. بااینکه شاید تمام الف‌‌ها این ویژگی‌‌ها را نداشته باشند، الف‌‌هایی که در انیمه‌ها حضور دارند می‌‌توانند جزو بهترین نکات آن اثر باشند. الف‌‌ها به خاطر قابلیت‌‌های خود، نسبت به انسان‌ها دیرتر پیر می‌‌شوند، به همین دانش بسیار زیادی را دراختیار دیگر شخصیت‌‌های انیمه قرار می‌‌دهند.

برخی از الف‌‌ها مانند شخصیت الینالیزه دراگون‌‌رود در انیمه Mushoku Tensei: Jobless Reincarnation ترجیح می‌‌دهند شمشیر به دست به میدان مبارزه بروند، اما برخی دیگر مانند فریرن در انیمه Frieren تمایلی به مبارزه ندارند و شخص دیگری را مسئول اینکار قرار می‌‌دهند. با این حال، اهمیتی ندارد که چه نوع الفی را در گروه قرار می‌‌دهید، آنها خونسردی و هوش زیادی را به آن اضافه خواهند کرد.

۱۰. Elinalise Dragonroad – Mushoku Tensei: Jobless Reincarnation

۱۰ الف برتر دنیای انیمه - گیمفا

الینالیزه دراگون‌‌رود یکی از قابل اعتمادترین شخصیت‌‌های انیمه Mushoku Tensei: Jobless Reincarnation است که رودئوس را برای نجات مادرش همراهی می‌‌کند و توانایی‌‌های شگفت‌انگیزی در کنترل شمشیر دارد. رودئوس بدون کمک او هرگز به هزارتویی که مادرش در آنجا قرار داشت نمی‌‌رسید و به احتمال زیاد در صحرا جان خود را از دست می‌‌داد. با کمک الینالیزه، رودی موفق شد مادر خود را مرگ نجات دهد، اما آنها در تلاش برای نجات پدر رودئوس موفق نبودند. با این حال، او آسیب زیادی را از سمت Hydra تحمل کرد تا همراهان الینالیزه بتوانند او را نابود کنند. در نهایت او با کلیف گریمور ازدواج کرد تا بتواند نفرین خود را کنترل کند.

۹. Nephelia – An Archdemon’s Dilemma: How to Love Your Elf Bride

۱۰ الف برتر دنیای انیمه - گیمفا

نفیلیا یکی از دوست‌‌داشتنی‌‌ترین شخصیت‌‌های An Archdemon’s Dilemma: How to Love Your Elf Bride محسوب می‌‌شود، او به قدری زیبا است که زگراد در اولین نگاه عاشق او شد و با تلاش‌‌های بسیاری موفق شد او را از اسارت نجات بدهد. رابطه عجیب اما جذاب نفیلیا با زگراد یکی از نقاط قوت انیمه محسوب می‌‌شود که در معرفی ویژگی‌‌های شخصیتی او به خوبی عمل می‌‌کند. نفیلیا در طول روز به خرید می‌‌رود یا در کنار  شخصیت شستیل چایی می‌‌نوشد و امیدوار است این زندگی هیچ‌‌وقت تغییر نکند.

۸. Fiel Nirvalen – No Game No Life

۱۰ الف برتر دنیای انیمه - گیمفا

No Game No Life انیمه‌‌ای ایسکای است که ۱۶ نژاد مختلف را شامل می‌‌شود که یکی از آنها الف‌‌ها هستند. فیل نیرووالن یکی از این الف‌‌ها است که خدمتکار انسانی با نام شلامی زل دارد که همیشه با او به عنوان یک دوست برخورد می‌‌کند. زمانی که شخصیت سورا خاطرات شلامی را از او دزدید، فیل تمام تلاش خود را کرد تا خاطرات او را پس بگیرد. بااینکه شاید او از بیرون شخصی سر به هوا به نظر برسد، در شرایط خاص می‌‌تواند روی دیوانه‌وار خودش را نژادهایی مانند دورف‌‌ها نشان دهد.

۷. Marcille Donato – Delicious in Dungeon

۱۰ الف برتر دنیای انیمه - گیمفا

مارسیل دوناتو یک الف ساده در انیمه Delicious in Dungeon است که تنها می‌‌خواهد غذای خوب و سالمی بخورد که از هیولا تهیه نشده باشد، البته با توجه به هیولاهای این انیمه می‌‌توان به او حق داد. حالت‌‌های چهره مارسیل جزو خنده‌‌دارترین بخش‌‌های Delicious in Dungeon است. هر زمانی که سنشی هیولای تازه‌‌ای پیدا می‌‌کند که از آن غذا درست کند، مارسیل با نگاهی پر نفرت به او و غذایی که درست کرده نگاه می‌‌کند. البته از نقش او نبردها نیز نباید چشم‌‌پوشی کرد، زیرا مهارت‌‌های جادویی مارسیل در کمتر الفی دیده می‌‌شود.

۶. Sylphiette Greyrat – Mushoku Tensei: Jobless Reincarnation

۱۰ الف برتر دنیای انیمه - گیمفا

سیلفیت گریرت دوست دوران کودکی رودئوس است که بعدها در انیمه Mushoku Tensei: Jobless Reincarnation اولین همسر او می‌‌شود. او الفی قدرتمند، مستقل و بسیار متفکر است و زمانی که رودی تصمیم به نجات مادرش از هزارتو گرفت، سیلفیت تصمیم او را درک درک و صبورانه منتظر بازگشت رودئوس بود. هنگام حادثه Teleportation او به قصر نقره‌‌ای منتقل شد و پس از بین بردن یک گراز از هوش رفت. سیلفیت پس از به هوش آمدن توانست نگهبان پرنسس آریل شود و همزمان یاد گرفتن جادو را نیز آغاز کرد تا درنهایت دوباره با رودئوس متحد شود.

۵. Alpha & Beta – The Eminence in Shadow

۱۰ الف برتر دنیای انیمه - گیمفا

الف‌‌های زیادی در انیمه The Eminence in Shadow و حتی منطقه Shadow Garden وجود دارند، اما هیچکدام از آنها به اندازه آلفا و بتا دوست‌‌داشتنی نیستند. این دو نه تنها جزو اولین کسانی بودند که به سازمان شدو اضافه شدند، بلکه جزو قدرتمندترین شخصیت‌های سازمان نیز به شمار می‌‌روند. درحالی که مهارت‌‌های مبارزه آلفا بیشتر هستند، بتا یک نویسنده شناخته شده است که داستان‌‌های دنیای قدیمی Cid را بازنویسی و به نام خود منتشر می‌‌کند. بتا با ثروت و شهرت خود به اهداف Shadow Garden را جلو می‌برد. آلفا و بتا ویژگی‌‌های منحصر به فردی را به سازمان Shadow Garden و انیمه The Eminence in Shadow اضافه می‌کنند.

۴. High Elf Archer – Goblin Slayer

۱۰ الف برتر دنیای انیمه - گیمفا

الف کماندار با بیش از دو هزار سال سن، شاید مسن‌‌ترین الف این مدیوم باشد. با وجود اینکه او هزاران سال سن دارد، مانند یک نوجوان رفتار می‌‌کند و به راحتی با آنها ارتباط برقرار می‌‌کند. در مبارزات نیز توانایی‌‌های الف کماندار با هیچ شخصیتی قابل مقایسه نیست، او از فاصله‌‌های بسیار دور می‌‌تواند گابلین‌‌ها را هدف قرار دهد و حتی با یک تیر چند دشمن را به طور همزمان از بین ببرد. الف کماندار همچنین در تشخیص و خنثی کردن تله‌‌ها مهارت بالایی دارد. او در نبردها شخصی قابل اطمینان و خارج از مبارزه دوستی خوب و وفادار است.

۳. Licht – Black Clover

۱۰ الف برتر دنیای انیمه - گیمفا

الف‌‌های انیمه Black Clover درابتدا جزو قوی‌‌ترین آنتاگونیست‌‌های این اثر بودند و قدرتمندترین آنها رهبرشان، یعنی شخصیت لیشت بود. او اولین کسی بود که توانست از جادوی توقف‌‌ناپذیر Light استفاده کند و حتی زمانی که از خواب طولانی خود بیدار شد با نصف قدرت مقابل شخصیت‌‌های استا و یونو ایستاد و مقاومت کرد. زمانی که لیشت قدرت کامل خود را به دست آورد، مشکلات انسان‌‌ها و الف‌‌ها تا حد زیادی حل شده بود و او به همان رهبری تبدیل شد که الف‌‌ها آرزوی آن را داشتند. لیشت توانست در موقعیت‌‌های خطرناک و سخت سربلند باشد و دشمنان خود را شکست دهد.

۲. Emilia – Re: Zero – Starting Life in Another World

۱۰ الف برتر دنیای انیمه - گیمفا

امیلیا شخصیت اصلی انیمه Re:Zero – Starting Life in Another World محسوب می‌‌شود، او به اندازه‌‌ای قدرتمند است که پیش از اتفاقات انیمه، خود و تمام اهالی روستا را منجمد کرد. از آن اتفاق به بعد، امیلیا تا حدی موفق شده است قدرت‌‌های خود را کنترل کند و در زمان مناسبی از آنها استفاده کند، البته از این موضوع مهم‌‌تر او با دوستان بسیار خوبی آشنا شده است. او در اوایل زندگی با مشکلات و دردسرهای زیادی مواجه شد، اما تلاش می‌‌کند که با این مشکلات کنار بیاید و آنها را حل کند. امیلیا فردی خوشبین است که بهترین‌ خصوصیات هر انسان را می‌‌بیند.

۱.Frieren – Frieren: Beyond Journey’s End

۱۰ الف برتر دنیای انیمه - گیمفا

اغراق نیست که اگر بگوییم شخصیت فریرن دنیای انیمه را با طوفان بزرگی مواجه کرد و انیمه سریالی Frieren: Beyond Journey’s End را به محبوب‌‌ترین اثر در سایت myanimelist رساند. Frieren: Beyond Journey’s End انیمه تحسین شده‌‌ای است که استانداردهای این مدیوم را به جلو برد. فریرن را می‌‌توانیم به عنوان بهترین شخصیت این انیمه معرفی کنیم، زیرا تنها تماشای او می‌‌تواند هیجان انگیز باشد. با توجه به اینکه او از همراهان خود بزرگ‌‌تر است، در شرایط حساس و سخت تصمیمات منطقی‌‌تری می‌‌گیرد که به نفع همه است، البته در برخی شرایط نیز بدون لحظه‌‌ای فکر کردن مسیر را انتخاب می‌‌کند. با این حال، زمانی که همه‌‌چیز جدی می‌‌شود او در دل قدرتمندترین دشمنان خود نیز ترس ایجاد می‌‌کند.

منبع: اسکرین‌رنت

source

توسط funkhabari.ir