جزئیاتی از بازی A Quiet Place: The Road Ahead در غالب یک ویدیو منتشر شده است. بازی A Quiet Place: The Road Ahead عنوان ترسناک جدیدی است که توسط Stormind Games و ناشر Saber Interactive توسعه یافته و قرار است تجربه‌ای غنی از گیم‌پلی مبتنی بر مخفی‌کاری را ارائه دهد. در این بازی، بازیکنان باید در یک دنیای آخرالزمانی که توسط موجودات فضایی نابینا اما بسیار حساس به صدا تسخیر شده است، به آرامی و با دقت حرکت کنند.

این موجودات با شنیدن کوچک‌ترین صدا، به سمت شکار خود هجوم می‌برند، بنابراین بازی به طور عمده بر مخفی‌کاری و سکوت تأکید دارد. در ادامه با خبر جزئیاتی از بازی A Quiet Place: The Road Ahead، همراه تیم اخبار بازی وبسایت دنیای بازی باشید.

فهرست جزئیاتی از بازی A Quiet Place: The Road Ahead

در جدیدترین ویدیو منتشر شده از توسعه‌دهندگان، طراح ارشد بازی، مانوئل موآورو به بررسی جزئیات مکانیک‌های اصلی بازی پرداخته است. او توضیح داد که علاوه بر روش‌های سنتی مانند پنهان شدن در بوته‌ها یا جعبه‌های مقوایی، ستون فقرات تجربه بازی بر پایه ساکت ماندن و جلوگیری از جلب توجه این موجودات قرار دارد. بازیکنان باید به دقت مراقب محیط اطراف خود باشند تا با استفاده از ابزارهایی مانند چراغ‌قوه، تهدیدات احتمالی مانند شیشه‌های شکسته یا تله‌ها را شناسایی کنند.

یکی از مکانیک‌های جالب بازی این است که میزان صدای محیط اطراف و صدای تولیدی توسط بازیکن را اندازه‌گیری می‌کند. برای مثال، اگر در مکانی قرار دارید که صدای بلندی مانند صدای آب جاری در آن به گوش می‌رسد، می‌توانید با خیال راحت صدای کمی ایجاد کنید، بدون اینکه موجودات به شما حمله کنند. همچنین ابزارهایی مانند بطری‌های شیشه‌ای برای پرت کردن حواس دشمنان یا ریختن ماسه برای کاهش صدای قدم‌ها از جمله راهکارهایی هستند که بازیکنان می‌توانند برای نجات خود استفاده کنند.

بازی A Quiet Place: The Road Ahead با چالش‌هایی مواجه است که بازیکنان باید با استفاده از محیط اطراف، خلاقیت به خرج دهند و از صدا به عنوان یک عامل نجات‌بخش استفاده کنند. این بازی قرار است در تاریخ ۲۶ مهر(۱۷ اکتبر) برای پی‌سی، پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سری ایکس و اس منتشر شود. برای علاقه‌مندان به بازی‌های ترسناک و مخفی‌کاری، این عنوان می‌تواند تجربه‌ای هیجان‌انگیز و نفس‌گیری باشد.

این بود از خبر جزئیاتی از بازی A Quiet Place: The Road Ahead. نظر شما همراهان همیشگی وبسایت دنیای بازی در مورد این بازی چیست؟

علی کبریایی طبری

از بچگی عاشق این بودم ویدیو گیم بازی کنم و درباره آن با دوستانم صحبت کنم؛ حالا فرصت این رو دارم با دوستان بیشتری صحبت کنم.

source

توسط funkhabari.ir