اطلاعات جدید سریال پایتخت۷: پایتخت یکی از سریال های محبوب شبکه اول سیما است که آخرین فصل آن مربوط به سال 99 بوده است. از ساخت آخرین فصل این سریال حواشی زیادی در مورد این سریال پیش آمد اما چندی پیش محسن تنابنده با انتشار یک پست خبر از سفر به مازندران داد و شروع تولید فصل هفتم سریال «پایتخت» را اعلام کرد. به تازگی در برنامه سلام تهران پدرام ابدان و محمدرضا سلمانی اطلاعاتی از فصل جدید سریال پرطرفدار پایتخت را مطرح کردند که در این مطلب فرهنگ و هنر به آنها می پردازیم.

لوکیشن اصلی سریال پایتخت ۷

لوکیشن اصلی سریال پایتخت 7 شهر زیرآب یکی از شهرهای شهرستان سوادکوه در استان مازندران ایران است. شهر زیرآب از جنوب به شهر پل سفید و از شمال به شهر شیرگاه راه دارد. در چند کشور خارجی نیز ضبط سریال پایتخت 7 ادامه خواهد داشت.

نویسندگان سریال پایتخت ۷

تولید و پخش سریال پایتخت از سال90 آغاز شد، سریالی که نگارش آن را محسن تنابنده بر عهده داشت و بعد تیم نویسندگان تشکیل شد. آرش عباسی که از نویسندگان فصل ششم پایتخت بود، در فصل هفتم با محسن تنابنده همکاری دارد.

سریال پایتخت ۷ چند قسمت است و از چه شبکه ای پخش می شود؟

اطلاعات جدید سریال پایتخت۷، سریال پایتخت 7 در 26 قسمت تولید و روانه آنتن شبکه یک خواهد شد. طولانی‌ترین فصل سریال تاکنون که فصل چهارم با 22 قسمت بود و از نظر بسیاری ضعیف‌ترین فصل این مجموعه به شمار می‌آید.

اطلاعات جدید سریال پایتخت۷

سریال پایتخت ۷ کی پخش می شود؟

سریال پایتخت 7 برای نوروز و رمضان 1404 پخش می‌شود.

بازیگران سریال پایتخت ۷

در سریال پایتخت 7 بازیگران اصلی چون محسن تنابنده، احمد مهران فر، ریما رامین فر، نسرین نصرتی، بهرام افشاری، علیرضا خمسه، هومن حاجی عبداللهی و… حضور دارند.

غایبان سریال پایتخت ۷

گفته می شود که سارا و نیکا فرقانی که در فصل های قبلی پایتخت نقش دختران نقی معمولی را ایفا می کردند، در سریال پایتخت 7 حضور ندارند. مهران احمدی بازیگر نقش بهبود نیزدر فصل هفتم دیده نخواهد شد.

source

توسط funkhabari.ir