جوانسازی صورت و چشم: خیلی از افراد در بزرگسالی که به دنبال جوان سازی پوست صورت هستند اما در میان روش های گوناگون و تبلیغات مختلف، سرگردان می شوند.

متاسفانه برخی افراد و موسسه های خدمات بهداشتی با انجام تبلیغات کاذب مردم را فریب داده و ضمن انجام اقدامات غیرتخصصی زمینه ابتلا را به بیماری و مشکلات دیگر فراهم می کنند. با بخش مد و زیبایی از سری مطالب آرایش و زیبایی با مجله گفتنی همراه باشید.

جوانسازی صورت و چشم

برای این منظور دو روش کلی داریم: یکی جراحی و دیگر غیرجراحی. در روش غیرجراحی این کار برعهده پمادها و کرم های تقویتی حاوی پروتئین های مورد نیاز پوست قرار می گیرد. در عین حال فرد باید به مقدار کافی از پروتئین ها و ویتامین های طبیعی استفاده کند تا تاثیرگذاری اقدامات انجام شده در زمان کوتاه تری مشاهده شود.

در روش جراحی اما تزریق بوتولونیوم توکسین A، فیلرها و تکنیک آندوسکوپی رایج است اما نکته ای که نباید فراموش شود، این است که چنین جراحی ها یا تجویز داروها فقط باید توسط افراد متخصص و دارای صلاحیت انجام پذیرد.

روش های جوانسازی صورت و چشم

جوانسازی صورت و چشم1

آیا می توان از چربی طبیعی بدن برای چنین جراحی هایی نیز استفاده کرد؟

جوانسازی صورت و چشم: بله. در مورد فیلرها با تشخیص پزشک متخصص می توان از چربی طبیعی ناحیه شکم و داخل ران استفاده کرده و با انجام تغییراتی دوباره آنها را به ناحیه مورد نظر تزریق کرد. این کار نوعی پیوند طبیعی چربی است و نتایج خوبی هم دارد، هر چند که با محدودیت هایی مواجه است زیرا یک فرآیند جراحی محسوب شده و باید در اتاق عمل و با شرایط خاص انجام شود.

چه سنی برای انجام روش های جراحی جوان سازی مناسب است؟

جوانسازی صورت و چشم: سن بالای 18 سال مناسب است. البته در پاره ای موارد برای درمان انحراف چشم کودکان از این روش استفاده می شود که صرفا جنبه طبی دارد و نه زیبایی. زمان چنین جراحی هایی را چشم پزشک تعیین می کند.

ممکن است در به کارگیری این روش، فردی با محدودیت مواجه باشد؟

جوانسازی صورت و چشم: بله؛ در مورد خانم های باردار یا شیرده، اگرچه تاکنون عارضه ای گزارش نشده، روش اعمال جراحی توصیه نمی شود.

اثر هر کدام از داروهای به کارگرفته شده چقدر است؟

جوانسازی صورت و چشم: برای بوتولونیوم توکسین A ماندگاری دارو حدود3 ماه و در مورد فیلرها حدود 6 ماه است و پس از آن دوباره باید روش مورد نظر تا رسیدن به نتیجه مطلوب پیگیری شود.

چه عواملی به پوست صورت و چشم ها آسیب می رساند؟

جوانسازی صورت و چشم: نور خورشید، رژیم های غذایی نامتعادل و سیگار از آن جمله اند. استفاده از عینک آفتابی و کرم های دور چشمی برای حفظ رطوبت دور چشم، بسیار مناسب است و به شادابی پوست کمک می کنند.

source

توسط funkhabari.ir