بازی فیفا که میان گیمرهای علاقه‌مند به شبیه‌ساز فوتبالی بسیار طرفدار دارد، سال‌های طولانیست که جا پای محکمی در بازار ویدئوگیم دارد و علی‌الرغم فراز و فرودهایش راضی نگه داشتن مخاطبان، فروش بسیار زیادی را هرساله تجربه می‌کند. این محصول جدا از نسخه‌های کنسولی و رایانه‌های شخصی، نسخه‌ای نیز برای گوشی‌های هوشمند دارد که می‌توان آن را به شکل رایگان دانلود و نصب نمود. در ادامه با راهنمای بازی فیفا موبایل از بخش مقالات راهنمای بازی ها همراه ما باشید.

فیفا موبایل با توجه به همین دو نکته‌ای که در خودش دارد یعن حضورش روی موبایل و همچنین رایگان بودن باعث می‌شود تا بسیاری از دوستداران ویدیوگیم‌های فوتبالی به‌راحتی بتوانند دست به تجربه‌ی فوتبالی محصول شرکت EA بزنند و ساعت‌های زیادی با فیفا موبایل سرگرم شوند. در این مطلب راهنما سعی بر آن داریم تا نکات ابتدایی و مهمی از فیفا موبایل را با شما در میان بگذاریم تا تجربه ای به مراتب بهتر و آسان‌تر پیش روی‌تان قرار بگیرد.

فهرست راهنمای بازی EA SPORTS FC™ Mobile Soccer

هنگامی که شما برای اولین بار وارد بازی می‌شوید نمی‌توانید به‌طور مستقیم و فورا وارد یک مسابقه فوتبال شوید؛ در عوض شما باید یاد بگیرید که چطور دریبل کرده و شوت‌ها را به نحو درست زده تا تبدیل به گل شوند. همچنین با پشت سر گذاشتن این موارد شما مقداری اکس‌پی کسب می‌کنید. این بخش از بازی بیشتر بعنوان یک مرحله آموزشی محسوب می‌شود که به افراد کمک می‌کند تا با گیم‌پلی بازی آشنا شوند.

به‌طور کلی به‌خاطر داشته باشید که احتمال زیاد این بخش ابتدایی شما را کلافه کند و احساس کنید بیش از حد طولانی است و حتی باخود بگویید برخی از این آموزش‌های اجباری، برای شما ساده‌تر از چیزی‌ست که نیاز به وجود آن‌ها باشد. بهرحال با داشتن کمی صبر و حوصله بعد از اتمام همه‌ی این مراحل می‌توانید بخش‌های مختلف بازی را باز کرده و به تجربه آن‌ها بپردازید. به شخصه افرادی را می‌شناسم که در همان ابتدای بازی از آموزش‌ها کلافه شده‌اند و بازی را ادامه نداده‌اند. با این وجود اگر نظر من را بخواهید این صبوری ارزشش را خواهد داشت.

برای کنترل حرکت بازیکنان و انجام مواردی مانند شوت‌زنی نیز به شما یک جوی‌استیک و دکمه‌های مجازی داده خواهد شد. برای هر عمل یک دکمه اختصاصی وجود دارد که بسته به این که در موقعیت حمله یا دفاع هستید کار می‌کنند. موفقیت بازیکنان به آمار فردی آن‌ها بستگی دارد بنابراین به توانایی‌های بازیکنان و مناسب بودن آن‌ها برای اقدامات خاص توجه کنید.

راهنمای بازی FIFA Mobile

قدرت تیم شما برای پیروزی در مسابقات بسیار مهم است. یکی از مهم‌ترین شاخص‌های قدرت تیم شما، امتیاز کلی یا همان Overall Rating است که به وضوح در صفحه‌‌ی منوی شما قابل مشاهده است. Overall Ratings بهتر معمولا نشان‌دهنده تیم بهتر است که باعث ایجاد برتری در مسابقات می‌شود.

راهنمای بازی PUBG Mobile

بجز فیفا موبایل مسئله Overall Ratings دیگر آمارها نیز اهمیت دارند. بهتر است ویژگی‌های فردی بازیکنان را در نظر بگیرید و از نقاط قوت آن‌ها غافل نشوید. بعنوان مثال اگر مهاجم قد بلند دارید می‌تواند برای ضربات کرنر موثرتر عمل کند(حتی اگر Overall Rating پایینی داشته باشد). پس به یاد داشته باشید که زمینه و موقعیت‌های مختلف می‌تواند در عملکرد هرچه بهترتان اثرگذار باشند.

راهنمای بازی EA SPORTS FC™ Mobile Soccer

چینش‌های اختیاری تیم به مرور زمان باز خواهند شد بنابراین در ابتدای کار نگران این موضوع نباشید. از تغییر طرح‌ و چینش در بازی غافل نشوید چرا که می‌تواند باعث افزایش نقاط قوت شما و بالا بردن بازدهی تیمتان شود و همچنین نمایش بهتری در مقابل تیم حریف نشان دهید و از نقاط ضعفش استفاده و نقاط قوتش را خنثی کنید.

برای افزایش قدرت و بهبود عملکرد کل تیمتان در مسابقات، مطمئن شوید که تمام چالش‌های روزانه را انجام دهید. این چالش‌ها روش بسیار خوبی برای کسب امتیازهستند همچنین حتی باعث دریافت سکه‌ می‌شوند که با پشت سرگذاشتن چالش‌ها بعنوان پاداش به شما تعلق می‌گیرند. هرچه بیشتر به چالش‌های روزانه دقت کنید بیشتر به امتیاز و سکه می‌رسید. اینگونه می‌توانید با عملکرد درخشان‌تری به مسابقات پا بگذارید؛ بنابراین بهتر است تا می‌توانید به انجام این چالش‌ها اهمیت دهید.

اگر به دنبال کسب جوایزویژه بیشتری هستید که بتوانند به پیشرفت شما در بازی کمک کنند مطمئن شوید که در (ایونت ها) رویداد ها شرکت می‌کنید. بازی به‌طور دوره‌ای رویدادهایی را برگزار می‌کند که با شرکت کردن و تکمیل موفقیت‌آمیز آن‌ها می‌توانید به جوایز بیشتری که به نام هدایای ویژه (special gifts) هستند دست پیدا کنید.

چالش‌ها و اهداف جدید به علاوه تیم‌های جدید نیز وجود خواهند داشت که در این رویدادها با آن‌ها روبرو خواهید شد. همچنین شما می‌توانید به بخش kick-off بروید و با تیم‌های باشگاهی مختلف در سراسر دنیا روبرو شوید. بهرحال شما با پیروزی در هر مسابقه‌ای می‌توانید امتیاز بیشتری را بعنوان پاداش برای خود بدست آورید.

هربخش از رویدادهای جدید در بازی به این منظور طراحی شده‌اند تا وضعیت عملکردی خود را ارتقا بدهید و این به شما کمک می‌کند تا از میان هر مسابقه بتوانید بهتر و بهتر شوید؛ بنابراین به انجام رساندن ایونت‌ها را فراموش نکنید.

بازی فیفا

برای کسب ا‌کس‌پی بیشتر در بازی، بهتر است که به این بخش نیز توجه زیادی نمایید. با پشت سر گذاشتن این قسمت اکس‌پی بیشتری از حالت معمول نصیب شما خواهد شد. در این حالت مسابقات PVP (پلیر مقابل پلیر) نیز وجود دارد که باید در مقابل دیگر بازیکن‌های واقعی مثل خودتان بازی کنید.در این رویارویی هدف هردوی شما مشابه است و باید برای رسیدن به آن مقابل یکدیگر تلاش کنید. در این شکل از چالش‌ها درست به مانند بخش چالش‌های روزانه شما فرصت خوبی برای ارتقای و افزایش قدرت خود دارید. بنابراین تمام توان و دقت خود را برای پیروزی مقابل یکدیگر به‌کار گیرید و علاوه بر کسب جوایز توانایی‌های خودتان را به رخ دیگران بکشید!

این بود مطلبی در باب راهنمای بازی فیفا موبایل. امیدواریم مطالب گفته شده برای شما مخاطبان عزیز دنیای بازی مفید واقع شده باشد. شما مخاطبان می‌توانید نظراتتان در رابطه با بازی فیفا موبایل با ما به اشتراک بگذارید.

source

توسط funkhabari.ir