به تازگی تریلری برای فیلم Red One منتشر شده که تلاش برای نجات کریسمس را به نمایش در می‌آورد.

استودیو آمازون تریلر جدیدی رای برای فیلم سینمایی «رد وان» منتشر کرده است، فیلمی در ژانر اکشن و کمدی که در آن، دوئین جانسون و کریس ایوانز مجبور هستند با یکدیگر همکاری کنند تا بتوانند سانتا کلاوس که ربوده شده است را پیدا کنند و کریسمس را نجات بدهند.

تریلر منتشر شده برای فیلم «رد وان» را در ادامه می‌توانید مشاهده یا دانلود کنید که نیم نگاهی از صحنه‎‌های بسیار جالب و جذاب این اثر سینمایی را به نمایش در می‌آورد. در این اثر سینمایی،‌ دوئین جانسون نقش رئیس امنیت قطب شمال به نام کالوم دریفت را بازی می‌کند که پس از اینکه سنت نیک پیر با بازی جی کی سایمونز توسط افراد شروری ربوده می‌شود، مجبور است تا از فردی خارج از مجموعه کمک بگیرد.

او از جک اومالی با بازی کریس ایوانز، کسی که بدنام‌ترین شکارچی جایزه‌بگیر جهان است،‌ می‌خواهد تا با کمک یکدیگر بتوانند هر چه زودتر سانتا کلاوس را پیدا کنند و بتوانند کریسمس را نجات بدهند. این تریلر همچنین جنبه‌های اکشن و کمدی جالب این اثر را نشان می‌دهد.

جک کسدان مسئولیت کارگردانی این اثر سینمایی را برعهده دارد، کسی که قبلا در دو فیلم جدید Jumanji با دوئین جانسون همکاری داشته است. از جمله دیگر بازیگران حاضر در این فیلم نیز می‎‌توان به لوسی لیو، کیرنان شیپکا، بونی هانت، کریستوفر هیوجو و وزلی کیمل اشاره کرد.

فیلم‌نامه این اثر سینمایی را کریس مورگان بر اساس داستانی ارائه شده توسط هیرام گارسیا نوشته است و فیلم «رد وان» قرار است در تاریخ ۱۵ نوامبر سال ۲۰۲۵ میلادی (جمعه ۲۵ آبان ۱۴۰۳) روی پرده سینماها اکران شود.

منبع: collider

احسان بی طرف

source

توسط funkhabari.ir