به گزارش بازیگر 360 ، نتفلیکس در اقدامی هیجان‌انگیز، تاریخ پخش فصل دوم سریال محبوب «عازم جهنم» (Hellbound) را به طور رسمی اعلام کرد. بر اساس تریلر منتشر شده، طرفداران این سریال می‌توانند از تاریخ ۲۵ اکتبر ۲۰۲۴ (۴ آبان ۱۴۰۳) شاهد ادامه ماجراهای دلهره‌آور و رازآلود این سریال باشند.

در این تریلر کوتاه اما جذاب، تصاویری از اتفاقات جدید فصل دوم به نمایش گذاشته شده است که کنجکاوی مخاطبان را برای دانستن ادامه داستان بیشتر می‌کند. فصل اول سریال «عازم جهنم» که در سال ۲۰۲۱ منتشر شد، با استقبال بسیار خوب مخاطبان روبرو شد و به سرعت به یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های نتفلیکس تبدیل شد.

خلاصه‌ای از داستان فصل دوم:

در فصل دوم، شاهد بازگشت جونگ جینسو، بنیانگذار فرقه مذهبی «حقیقت جدید» خواهیم بود که پس از گذراندن محکومیت خود در جهنم، به دنیای زندگان بازگشته است. با بازگشت او، دستورات جدیدی از سوی فرقه «حقیقت جدید» صادر می‌شود و شاخه افراطی‌تر این فرقه به نام «Arrowhead» بر جامعه حکومت می‌کند. جینسو در تلاش است تا معنای این رستاخیز را کشف کند و به دنبال یافتن رستگاری است.

عوامل تولید:

  • کارگردان: یون سانگ-هو (کارگردان فیلم Train to Busan)
  • نویسنده: چوی کیو-سوک
  • بازیگران: کیم سونگ-چول، کیم هیون جو، پارک جونگ-مین، کیم شین-راک، مون سوری، لی دانگ-هی، چو دانگاین، مون گئون-یانگ، ایم سونگ یائه، یانگ ایکجون، لی ری و هونگ یویی-جوون

اطلاعات بیشتر:

  • تاریخ انتشار فصل اول: ۲۰۲۱
  • تاریخ انتشار فصل دوم: ۲۵ اکتبر ۲۰۲۴ (۴ آبان ۱۴۰۳)
  • پلتفرم پخش: نتفلیکس

پوستر فصل دوم سریال محبوب «عازم جهنم» (Hellbound)

با توجه به موفقیت فصل اول و هیجان ایجاد شده توسط تریلر فصل دوم، انتظار می‌رود که «عازم جهنم» همچنان یکی از سریال‌های پرطرفدار نتفلیکس باشد.

source

توسط funkhabari.ir