تست هوش با سن پدر و فرزند : یک تست هوش برای شما آورده ایم. تستی که عده کمی توانسته اند به آن پاسخ دهند. آیا شما در حال سوالات هوش و معما حرفه ای هستید؟ توانایی هوشی و ذهنی خود را با این معمای سرگرم‌کننده مبتنی بر منطق آزمایش کنید و ببینید آیا می‌توانید بدون نگاه کردن به پاسخ، آن را حل کنید! با مجله خبری چشمک و تست هوش با سن پدر و فرزند همراه باشید.

یک لحظه به خودتان اختصاص دهید، در صورت نیاز یک قلم و کاغذ بردارید. و اگر در تیم بهتر کار می کنید، از یکی از دوستان یا اعضای خانواده کمک بگیرید.

سوال این تست هوش عبارت است از: مجموع سن پدر و پسر 66 سال است. سن پدر از اعدادی مشابه با سن پسر تشکیل شده است اما برعکس است. این پدر و فرزند چند سال دارند؟

تست هوش با سن پدر و فرزند

آزمون و معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

اگر روال زندگی شما یک چیز روتین شده است و در طول روز، کاری ندارید که بخواهید برای انجامش، به مغزتان فشار بیاورید، باید به فکر یک جایگزین خوب باشید. چه چیزی بهتر از  بازی فکری! با انجام بازی‌های فکری می‌توانید مغزتان را در بهترین وضعیت ممکن حفظ کنید. به ذهن ورزش بدهید و حالا حالاها، آن را جوان نگه‌دارید.

بهتر است بدانید که هر چقدر بیشتر به سلول‌های مغزتان استراحت بدهید، آنها را تنبل‌تر می‌کنید. وقتی از آنها استفاده نشود، می‌میرند و این باعث می‌شود تا در معرض کندی ذهن یا آلزایمر قرار بگیریم. با کمک تست هوش امروز، مغزتان را ورزش دهید:

مجموع سن پدر و پسر 66 سال است. سن پدر از اعدادی مشابه با سن پسر تشکیل شده است اما برعکس است. این پدر و فرزند چند سال دارند؟

تست هوش با سن پدر و فرزند

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست هوش با سن پدر و فرزند

آیا توانستید پاسخ این تست یا آزمون را پیدا کنید؟ اگر هنوز به دنبال جواب هستید می توانید بیشتر فکر کنید. برای کسانی که می خواهند مهارت های ریاضی خود را محک بزنند و این تست هوش را به یک معادله تبدیل کنند، در پایان مطلب، پاسخ ارائه شده است.

.

.

.

.

.

.

.

.

با توجه به صورت سوال، 3 پاسخ می توان ارائه کرد که در تصویر مشخص شده است!

تست هوش با سن پدر و فرزند

معما را بدون نگاه کردن حل کردید؟ اگر بله، به خاطر هوش بالا و توانایی ذهنی بالای خود به خودتان افتخار بزنید! حتما این معمای سرگرم کننده را با عزیزان خود به اشتراک بگذارید.

 

source

توسط funkhabari.ir