شرکت یوبی‌سافت مدتی پیش از ساخت یک بازی آنلاین Assassin’s Creed با اسم رمز Invictus خبر داد. یک منبع قابل‌اعتماد مدعی است که این عنوان، ساختاری مشابه Fall Guys دارد و بازیکنان باید بر سر یک هدف مشخص بجنگند. یوبی‌سافت مدت‌هاست ایده ساخت یک تجربه چندنفره در دنیای اساسینز کرید را در سر دارد و ممکن است به‌زودی از آن رونمایی کند.

چندین بازی جدید سری اساسینز کرید در حال ساخت هستند. برای نمونه پروژه‌ای با کد رمز Hexe به دوران ساحره سوزی در پایان امپراتوری روم مقدس می‌پردازد. پروژه Infinity که یک هاب برای متصل کردن بازی‌های مختلف است در حال ساخت است. اما یکی از این پروژه‌ها در خفا مانده و اطلاعات قابل‌توجهی از آن در دسترس نیست. طرفداران نیز این پروژه را تا حد زیادی فراموش کرده‌اند. این بازی سال‌هاست در حال ساخت است و هنوز به نتیجه نهایی نرسیده است.

افشاگر معروف به نام xJ0onathan که تابه‌حال اطلاعات درستی از بازی‌های یوبی‌سافت فاش کرده، جزئیاتی از بازی Assassin’s Creed Invictus به اشتراک گذاشت. او مدعی است که این بازی قرار است سال آینده میلادی منتشر شود. یکی از جزئیات عجیب، ساختار مشابه بازی Fall Guys است. البته منظور او حال و هوایی مشابه فال گایز نیست، بلکه ساختار کلی این دو بازی به یکدیگر شباهت دارد.

بازی آنلاین Assassin's Creed Invictus

جزئیت بازی آنلاین اساسینز کرید

مسابقات بازی آنلاین Assassin’s Creed شامل چند دور یا راند خواهد بود و بازی‌کنان در هر راند باید یک مود یا بازی متفاوت را انجام دهند. مثلاً در راند اول، حالت رقابتی تیمی را پیش ببرند، سپس در راند بعدی حالتی مشابه Free for All و در راندهای دیگر هم جدال پارکور برای کسب اکثریت امتیاز. اگر بازی‌کننده نتواند در راند اول عملکرد مناسبی داشته باشد، حذف می‌شود و به دور بعدی نمی‌رسد. این باعث می‌شود تا تنها بهترین بازیکنان به دورهای آخر برسند.

افشاگر گفته‌شده در ادامه به جزئیات گیم پلی Assassin’s Creed Invictus پرداخت. او مدعی است که این بازی روندی «آرکید» خواهد داشت. کاراکترهای معروف همانند اتزیو هم در این عنوان آنلاین حضور دارند و نقشه‌ها نیز بر اساس مکان‌های مشهور اساسینز کرید مانند بغداد از بازی Assassin’s Creed Mirage طراحی شده‌اند. جزیره مشهور بازی Black Flag هم حاضر خواهد بود و حتی بخشی از ژاپنی مربوط به بازی Shadows هم در نظر گرفته شده است.

فرمت بازی آنلاین اساسینز کرید در نوع خود عجیب به نظر می‌رسد. بسیاری انتظار حالت چندنفره مشابه اساسینز کرید برادری را داشتند. باید دید آیا این اطلاعات درست از آب درمی‌آیند یا بازی اصلی با آنچه فاش‌شده، تفاوت دارد. نظر شما چیست؟ آیا Assassin’s Creed Invictus با ساختاری مشابه فال گایز می‌تواند نظر شما را جلب کند؟

منبع: TheGamer

source

توسط funkhabari.ir