اد بون، مدیر استودیوهای ندررلم، خالق بازی مورتال کامبت در مصاحبه‌ای تازه به بازی جدیدی اشاره کرد. او گفته است که پس از Mortal Kombat 1، کار روی یک بازی تازه را آغاز کرده است. در واقع ساخت این بازی حدود سه سال پیش شروع شده و پروژه، پیشرفت هم داشته است. تمرکز ندررلم در حال حاضر روی پشتیبانی از مورتال کامبت 1 است، اما برنامه‌ریزی دقیقی هم برای آینده دارد.

محتوای سال دوم بازی Mortal Kombat 1 به‌زودی منتشر می‌شود. بسته الحاقی Khaos Reigns بخش داستانی جدیدی را اضافه می‌کند و بازی را گسترش می‌دهد. قرار است چند فایتر مهم در قالب دی‌ال‌سی نیز اضافه شوند. برای نمونه گوست‌فیس، ترمیناتور و کونان بربر در راه هستند. مشخص نیست آیا این آخرین محتوای اساسی است که برای بازی منتشر می‌شود و ممکن است پشتیبانی از این اثر در سال آینده میلادی پایان یابد. هرچند ندررلم نگران نیست و کار روی پروژه بعدی را آغاز کرده است.

اد بون در گفتگو با کمیک‌بوک اعلام کرد که ساخت بازی جدید را حدود سه سال پیش آغاز کرده است. آقای بون گفته است که با توجه به زمان توسعه طولانی، آنها باید تصمیمات خود را از قبل بگیرند و نمی‌توان یک پروژه را تمام کرد و سراغ بعدی رفت. این باعث شده تا چند تیم در استودیو تشکیل شود و آنها به‌طور مداوم مشغول کار باشند. اعضای استودیو حتی قبل از انتشار مورتال کامبت جدید، کار روی پروژه بعدی را شروع کرده بودند.

بازی جدید ندررلم مورتال کامبت

بازی جدید ندررلم

خالق Mortal Kombat در مورد پروژه جدید گفت: «این رو قبلاً هم گفتم اما برنامه‌ریزی برای بازی بعدی، قبل از پایان یافتن کار روی بازی فعلی شروع می‌شود. پیشنیاز و تحقیق و پژوهش و برنامه‌ریزی زیادی نیاز است. اینطور نیست که ما کار روی بازی را تمام کنیم و سراغ بعدی برویم. از خودمان می‌پرسیم که خب برای بعدی باید چه‌کار کنیم؟ افراد زیادی باید مشغول پروژه‌ای باشند. ما سه سال پیش می‌دانستیم که بازی بعدی ما چیست و کار روی آنها را با ظرفیت مشخصی آغاز کرده‌ایم.»

مشخص نیست ندررلم چه پروژه‌ای را آغاز کرده است. ممکن است آنها با تمام قوا روی یک مورتال کامبت جدید کار کنند. همچنین امکان روی پروژه‌های دیگر هم وجود دارد. شایعات زیادی این چند سال در مورد Injustice جدید مطرح شد. بازی Injustice 2 در سال 2017 منتشر شد و وقت آن رسیده که شماره سوم را دریافت کنیم. حتی شایعاتی در مورد بازی Marvel vs DC هم مطرح شده است. پروژه جدید ندررلم هر چه باشد، تولید آن سه سال پیش آغاز شده و ممکن است به‌زودی از آن آگاه شویم.

منبع: ComicBook

source

توسط funkhabari.ir