استودیوی Game Science آپدیت جدیدی برای Black Myth: Wukong منتشر کرده است که چندین مشکل را رفع و برخی از ویژگی‌های بازی را نیز متعادل‌تر می‌کند.

این به‌روزرسانی، مشکلات تصادفی که در شرایط خاص روی می‌دادند را برطرف و مشکلی که مانع از تکمیل ۱۰۰ درصدی بازی می‌شد را حل کرده است. حتی صداگذاری انگلیسی نیز دچار برخی اصلاحات شده.

مهم‌تر از آن، این آپدیت «تجربه مبارزه» در برابر Yaoguai King “Hundred-Eyed Daoist Master” را بهبود می‌بخشد. می‌توانید مطمئن باشید که در طول رویارویی با این باس یا Yaoguai Chief دیگر بیرون دیوارهای نامرئی پرتاب نخواهید شد. باگ‌های دیگر، مانند گیر کردن یا شکست‌ناپذیر شدن دشمنان در شرایط خاص نیز برطرف شده‌اند.

تغییرات دیگر شامل افزایش حداکثر خط جادو (Mana) به میزان ۳۰ توسط Spikeshaft Staff، افزایش قابل توجه اثرات دارویی توسط زره Insect و کاهش پنجره زمانی محدود برای Rock Solid می‌شود.

در اینجا می‌توانید توضیحات کامل آپدیت جدید را بررسی کنید، اما مراقب باشید، با وجود اینکه اندازه آن تقریباً ۱.۷ گیگابایت است، باید حدود ۹۲ گیگابایت فضای خالی داشته باشید.

Black Myth: Wukong برای PS5 و PC در دسترس است. نسخه‌ی Xbox Series X/S نیز در حال توسعه است، اما هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد.

source

توسط funkhabari.ir