دانلود بازی Cult of the Lamb Pilgrim Pack برای کامپیوتر

بازی Cult of the Lamb Pilgrim Pack یک بسته الحاقی هیجان انگیز برای بازی تحسین شده Cult of the Lamb است. این DLC بازیکنان را دعوت می‌کند تا وارد یک ماجراجویی تازه و هیجان‌انگیز در دنیای تاریک بازی یعنی Lands of the Old Faith شوند. در Cult of the Lamb Pilgrim Pack، بازیکنان شخصیت‌های جدید Jalala و Rinor را دنبال می‌کنند تا در دنیایی پرمخاطره و غنی از عرفان سفر کنند. سفر این شخصیت‌ها حول پیدا کردن پناهگاهی جدید در میان منظره‌ای پر از خطر می‌چرخد. Pilgrim Pack داستان و گیم پلی بازی اصلی را با مجموعه‌ای از محتوا و ویژگی‌های جدید به خوبی گسترش می‌دهد.

DLC دو شخصیتی را معرفی می‌کند که در مرکز سفر جدید هستند. این شخصیت‌ها در مأموریتی هستند که از وضعیت وخیم فعلی خود فرار کنند و پناهگاهی امن پیدا کنند. سفر آنها مملو از چالش‌هایی از جمله فرقه‌های متخاصم، موجودات خطرناک و تاجران عجیب و غریب قارچ است. این افزوده روایی داستان را غنی می‌کند و به دنیای غوطه ور بازی عمق می‌بخشد. DLC گزینه‌های سفارشی سازی را با لباس‌ها و تزیینات جدید گسترش می‌دهد. بازیکنان اکنون می‌توانند پیروان خود را با لباس‌های جدید و متمایز بپوشانند و فرقه خود را با انواع وسایل تزیینی جدید تزیین کنند. این ویژگی باعث می‌شود تا فرقه شما حس تازه‌ای کسب کند.

یک افزودنی ویژه در پک Pilgrim پشم گوسفند ابریشمی انحصاری برای بره است. این آیتم منحصربه‌فرد به‌روزرسانی بصری جدیدی را برای قهرمان داستان فراهم می‌کند و همچنین ممکن است مزایای گیم‌پلی یا پیشرفت‌های موضوعی را ارائه دهد که با محتوای جدید همخوانی دارد. در کنار شخصیت‌ها و آیتم‌های جدید، پک Pilgrim  چالش‌ها و مأموریت‌های بیشتری را معرفی می‌کند. محیط جدید برای آزمایش تفکر استراتژیک و سازگاری بازیکنان طراحی شده است و تجربه گیم پلی غنی‌تر و متنوع‌تری را ارائه می‌دهد. این بسته الحاقی تجربه بازیکن را با عناصر روایی جدید، گزینه‌های سفارشی سازی و چالش‌های گیم پلی غنی می‌کند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Cult of the Lamb Heretic Pack و  Godsworn را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Cult of the Lamb Pilgrim Pack برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 or later
Processor: Intel Core i3-3240 (2 * 3400); AMD FX-4300 (4 * 3800)
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 560 Ti (1024 VRAM); Radeon HD 7750 (1024 VRAM)
Storage: 4 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5-3470
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 1050 (2048 VRAM); Radeon R9 380 (2048 VRAM)
Storage: 4 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Deep in the Lands of the Old Faith lies paradise, for any pilgrims brave enough to seek it…
Join Jalala and Rinor as they journey across the Lands of the Old Faith, searching for a place to call home – as long as they can survive the dangerous Cultists looking for new sacrifices, the terrifying creatures hunting for a meal, and the strange mushroom-peddlars… not to mention rumors of a wicked beast who stalks the land, searching for their next victim…

source

توسط funkhabari.ir