بیوگرافی علیرضا اشکان (بازیگر) و علیرضا اشکان الان کجاست ماجرای دستگیری و دوری از سینما و تصاویر و عکس های جدید او را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی علیرضا اشکان (بازیگر) عکس جدید

بیوگرافی علیرضا اشکان

علیرضا اشکان بازیگر سینما متولد ۳ اردیبهشت ۱۳۵۶ در آمل بوده که در دهه ۸۰ به عنوان یک بازیگر آینده‌دار و ستاره سینما شناخته می‌شد او فارغ التحصیل رشته مهندسی معماری در مقطع کارشناسی است.

علیرضا اشکان  در فیلم این ترانه عاشقانه نیست

او سابقه بازی در سریال‌های ماه عسل و نرگس و فیلم‌های همخانه و این ترانه عاشق نیست را در کارنامه دارد.

عکس های علیرضا اشکان

فیلم ها و سریالهای علیرضا اشکان

علیرضا اشکان در دهه ۸۰ فیلم‌های مختلفی را در سینما بازی کرد و اوج شهرت او برای بازی در تلویزیون بود که سریال پربیننده نرگس و ماه عسل را بازی کرد.

عکس جدید علیرضا اشکان و محمدرضا گلزار

علیرضا اشکان بازیگری را در سال ۱۳۸۴ با فیلم این ترانه عاشقانه نیست آغاز کرد فیلمی که در آن سیاوش طهمورث و داریوش اسدزاده و میترا حجار و ایرج نوذری بازی می‌کردند و بازیگر نقش اصلی علیرضا اشکان بود.

او همچنین در فیلم همخانه در سال ۱۳۸۶ بازی کرد در این فیلم بازیگران ستاره‌ای همچون اکبر عبدی و ارژنگ امیر فضلی بازی می‌کردند اما شهرت او برای بازی در سریال نرگس در سال ۱۳۸۵ بود او در سال ۱۳۸۸ نیز سریال ماه عسل را بازی کرد.

بیوگرافی و عکس های علیرضا اشکان

ماجرای دستگیری

علیرضا اشکان در دهه ۸۰ به علت حضور در یک مهمانی مختلط توسط پلیس دستگیر شد و وقتی که نامش رسانه‌ای شد ممنوع الکار شده و کلاً از دنیای بازیگری محو شد .

او می‌گوید وقتی که در یک مهمانی بودم متوجه شدم که چند نفر که شکل و قیافه‌شان به مهمانان نمی‌خورد در مهمانی حضور پیدا کردند و به یکباره با صدای بلند گفتند همه روی زمین دراز بکشند و اقدام به بازداشت همه مهمانان کردند و من در این شلوغی‌ها استفاده کردم و با شلنگ خودم را از بالکن بالا یک طبقه پایین‌تر که خانه‌ام بود رساندم اما در نهایت من را هم بازداشت کردند و از دنیای بازیگری فاصله گرفتند.

بیوگرافی علیرضا اشکان (بازیگر) الان کجاست + ماجرای دستگیری و عکس

علیرضا اشکان الان کجاست

علیرضا اشکان حضور کم رنگی در بازیگری دارد و به نظر میرسد بیشتر در حرفه تجارت فعالیت میکند.

source

توسط funkhabari.ir