انیمیشن ایرانی ببعی قهرمان یکی از انیمیشن‌های اکران شده در ژانر کودک و نوجوان سال 1403 است که پیش از این در جشنواره فجر 1402 شرکت کرد. در ادامه با معرفی و بررسی این اثر همراه شما هستیم.

در بین سال‌های 1397 تا 1400 سریالی انیمیشنی به نام ببعی و ببعو به کارگردانی حسین صفارزادگان از شبکه پویا پخش شد که بسیار مورد توجه قرار گرفت و پرطرفدار شد. این اثر خیلی زود توانست پربیننده‌ترین انیمیشن شبکه پویا شود و طی 7 فصل به روی آنتن این شبکه برود. موفقیت سریال باعث شد تا سازندگان به فکر ساختن فیلمی از آن بیافتند.

انیمیشن ایرانی ببعی قهرمان (ببعی در آرزوی پرواز) فیلمی به کارگردانی حسین صفارزادگان و میثم حسینی است که محمد مهدی مشکوری تهییه‌کننده آن بود. این اثر در چهل و دومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر اکران شد و پس از انیمیشن‌های فهرست مقدس و پسر دلفینی، سومین انیمیشن ساخته شده توسط رسانه اوج است که توسط استودیو ایما در سال 1401 ساخته شد و در سال 1403 به اکران عمومی رسید. در این مقاله پلازا با معرفی و بررسی این انیمیشن همراه شما هستیم‌.

فهرست مطالب:

تاریخ اکران انیمیشن ببعی قهرمان

ژانر کارتون ببعی قهرمان فانتزی، ماجراجویی و موزیکال است. این اثر در تاریخ 4 مهر 1403 به اکران عمومی رسید. مدت زمان این کارتون 80 دقیقه است.

همچنین بخوانید :
منتخب کاربران

source

توسط funkhabari.ir