بازیگر نقش مهدی مظفری در ستایش: در مورد جزئیات زندگی شخصی این بازیگر اطلاعات چندانی موجود نیست ولی در هر صورت، در همان حد مختصر را هم در اختیارتان قرار میدهیم.

بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان مجله گفتنی را از دست ندهید.

  • نام:شهرام
  • نام خانوادگی:پوراسد
  • تاریخ تولد:1347/5/25
  • محل تولد:تهران
  • تحصیلات:فارغ‌التحصیل لیسانس تئاتر و لیسانس معماری
  • زمینه فعالیت:بازیگری و طراحی خارجی
  • وضعیت تاهل:متاهل

بازیگر نقش مهدی مظفری در ستایش

بازیگر نقش مهدی مظفری در ستایش1

ازدواج و همسر شهرام پوراسد

بازیگر نقش مهدی مظفری در ستایش: سالها پیش ازدواج کرده و دارای یک دختر می باشد. در مورد همسر این بازیگر اطلاعات تایید شده ای در دسترس نیست و این بازیگر تا به حال هیچ تصویری از همسر خود منتشر نکرده است.

بنابراین در پاسخ به سؤال تعداد زیادی از شما در مورد همسر این بازیگر محبوب، باید بگوییم که ایشان هم مثل برخی از بازیگران تمایلی به انتشار تصاویر خانوادگی و همسر خود ندارد برای همین و با احترام به حریم خصوصی بازیگر نقش مهدی مظفری سریال ستایش بیش از این به جزئیات آن نمی پردازیم.

تحصیلات و شغل دوم شهرام پوراسد

شهرام پوراسد فارغ‌التحصیل لیسانس تئاتر از دانشگاه آزاد است و بازیگری خود را با تئاترهای دانشجویی شروع کرد، البته چند سالی بین بازیگری وقفه انداخت و لیسانس معماری گرفت و در کنار بازیگری کار طراحی خارجی را انجام می دهد.

ورود شهرام پوراسد به عرصه هنر

بازیگر نقش مهدی مظفری در ستایش2

بازیگر نقش مهدی مظفری در ستایش: بازیگر نقش خواستگار و همسر ستایش در این سریال، علاوه بر بازیگری در رشته های دیگری نیز فعالیت دارد که در ادامه بیشتر به آنها خواهیم پرداخت.

از موسیقی تا عکاسی شهرام پوراسد

او فعالیت هنری خود را از دبیرستان با ورود به هنرستان عالی موسیقی آغاز نمود و نواختن ویولن را آموخت اما از طریق پدرش به عکاسی علاقمند شد و دوره های حرفه ای عکاسی را در ایران و آلمان فراگرفت و چندین نمایشگاه عکس را در سال های 67 تا 1371 برگزار نمود.

اولین سریال و اولین فیلم سینمایی شهرام پوراسد

بازیگر نقش مهدی مظفری در ستایش: شهرام پوراسد اولین تجربه بازیگری خود را با فیلم آخرین شناسایی به کارگردانی علی حاتمی بدست آورد و دو سال بعد در سال 74 در سریال فرار به تلویزیون راه یافت. او در سال 98 با حضور در سریال ستایش 3 در نقش مهدی مظفری به شدت مشهور شد.

آقای پوراسد به جز بازیگری مدتی نیز بعنوان گوینده و بازیگر رادیویی در شبکه جوان همکاری داشت.

source

توسط funkhabari.ir