به تازگی گزارشی منتشر شده که حاکی از آن است رایان الیس، کارگردان بازی Concord، پس از تعطیلی این پروژه از سمت خود استعفا داده است. طبق این گزارش که توسط Kotaku منتشر شده، رایان الیس که پیش‌تر به عنوان کارگردان خلاق در بازی Destiny 2 فعالیت داشته و در سال ۲۰۱۷ از شرکت Bungie جدا شده بود، همچنان در استودیوی Firewalk حضور دارد اما اکنون در یک نقش حمایتی فعالیت می‌کند. در ادامه با خبر استعفا کارگردان بازی Concord، همراه تیم اخبار بازی وبسایت دنیای بازی باشید.

فهرست استعفا کارگردان بازی Concord

بازی Concord که توسط استودیوی Firewalk توسعه یافته و توسط شرکت سونی منتشر شده بود، تنها دو هفته پس از انتشار به دلیل استقبال ضعیف منتقدان و تعداد بسیار پایین بازیکنان به صورت آنلاین و فروش کم، تعطیل شد. شرکت سونی اعلام کرد که بازی به صورت کامل از دسترس خارج می‌شود و بازیکنانی که این عنوان را خریداری کرده‌اند، بازپرداخت دریافت خواهند کرد.

گزارش Kotaku همچنین اشاره می‌کند که آینده بازی Concord و حتی خود استودیوی Firewalk در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. پس از اعلام تعطیلی این بازی، گفته شد که شرکت سونی و استودیوی Firewalk در حال بحث و بررسی درباره آینده این پروژه هستند، اما منابع ناشناس گزارش داده‌اند که شرکت سونی تا کنون هیچ تصمیم رسمی‌ای نگرفته و کارکنان استودیو همچنان در انتظار اخبار جدید هستند.

بر اساس این گزارش، تعدادی از کارکنان استودیوی Firewalk از این شرکت جدا شده‌اند و برخی دیگر نیز انتظار تعدیل نیروهای گسترده یا حتی تعطیلی کامل استودیو را دارند. هرچند این موضوعات هنوز در حد حدس و گمان‌های داخلی است و هیچ چیز به صورت رسمی تأیید نشده است. با این حال، عده‌ای از کارمندان نسبت به بازگشت بازی Concord بدبین هستند و گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد که استودیو ممکن است روی پروژه‌ای کاملاً جدید کار کند یا به عنوان تیم کمکی در یکی از پروژه‌های در حال توسعه شرکت سونی به کار گرفته شود. در ماه فروردین(آوریل) سال گذشته، شرکت سونی اعلام کرد که استودیوی Firewalk را به عنوان بخشی از استودیوهای اول‌پارتی خود خریداری کرده است.

این بود از خبر استعفا کارگردان بازی Concord. نظر شما همراهان همیشگی وبسایت دنیای بازی در مورد این بازی چیست؟

علی کبریایی طبری

از بچگی عاشق این بودم ویدیو گیم بازی کنم و درباره آن با دوستانم صحبت کنم؛ حالا فرصت این رو دارم با دوستان بیشتری صحبت کنم.

source

توسط funkhabari.ir