نمونه عکس های آیفون ۱۶ و آیفون ۱۶ پرو: با معرفی آيفون‌های سری ۱۶، بیشتر ما منتظر تماشای پیشرفت‌های شگرفی بودیم که در عکاسی با این گوشی‌ها ممکن خواهند شد. امسال هم مانند هر سال دوربین‌های خانواده‌ی آیفون ۱۶ ارتقا یافتند تا تصاویری را ثبت کنند که ارزش یک سال انتظار را داشته باشند.

اکنون آیفون ۱۶ پرو به دوربین ۴۸ مگاپیکسلی جدیدی با نام تجاری «فیوژن» مجهز است و از دوربین تله‌فوتو ۱۲ مگاپیکسلی با بزرگ‌نمایی اپتیکال پنج برابری استفاده می‌کند.

با بخش تازه ها از مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

نمونه عکس های آیفون ۱۶ و آیفون ۱۶ پرو

نمونه عکس های آیفون ۱۶ و آیفون ۱۶ پرو: این بار هر دو مدل پرو و پرو مکس آیفون به دوربین تله‌فوتوی چهار منشوری مجهز هستند. آیفون‌های جدید اپل برای اولین‌بار از دوربین فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی بهره می‌گیرند.

نمونه عکس های آیفون ۱۶

نمونه عکس های آیفون ۱۶ و آیفون ۱۶ پرو5 نمونه عکس های آیفون ۱۶ و آیفون ۱۶ پرو6

نمونه عکس های آیفون ۱۶ پرو

نمونه عکس های آیفون ۱۶ و آیفون ۱۶ پرو1 نمونه عکس های آیفون ۱۶ و آیفون ۱۶ پرو2 نمونه عکس های آیفون ۱۶ و آیفون ۱۶ پرو3 نمونه عکس های آیفون ۱۶ و آیفون ۱۶ پرو4

آیفون ۱۶ و آیفون ۱۶ پلاس نیز به دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی مجهز شده‌اند که البته دوربین اصلی می‌تواند به‌عنوان دوربین تله‌فوتو ۱۲ مگاپیکسلی نیز استفاده شود.

با بازطراحی بخش Photographic Styles می‌توان به‌صورت بلادرنگ، جزئیات رنگ‌ها و سایه‌ها را تغییر داد و حتی استایل‌های این بخش را به‌شکل عمیق‌تر نیز شخصی‌سازی کرد.

نمونه عکس های آیفون ۱۶ و آیفون ۱۶ پرو: در ادامه می‌توانید نمونه تصاویر باکیفیت و خوش‌رنگ‌ولعابی را که با دوربین‌های آیفون ۱۶ و آیفون ۱۶ پرو ثبت شده‌اند، تماشا کنید.

قیمت آیفون ۱۶ پرو و قیمت آیفون ۱۶ پرو مکس در کانفیگ پایه به‌ترتیب به ۹۹۹ و ۱٬۱۹۹ دلار می‌رسد و قیمت آیفون ۱۶ اپل ۷۹۹ دلار و قیمت آیفون ۱۶ پلاس ۸۹۹ دلار برای کانفیگ پایه اعلام شده است.

نظر شما در مورد تصاویری که تماشا کردید، چیست؟ در مورد پیشرفتی که دوربین‌های سری جدید آيفون ۱۶ به خود دیده‌اند، چه فکر می‌کنید؟

source

توسط funkhabari.ir