سیستم مورد نیاز بازی Microsoft Flight Simulator 2024 مشخص شد. این بازی که به زودی منتشر خواهد شد، مثل نسخه قبلی خود یکی از سنگین‌ترین و گرافیکی‌ترین بازی‌ها برای پلتفرم پی‌سی به شمار می‌رود. این بازی جدید نیز قرار است نیازمندی‌های سیستمی بسیار بالایی داشته باشد و بازیکنان برای تجربه آن باید سیستم‌های قدرتمندی را آماده کنند. در ادامه با خبر سیستم مورد نیاز بازی Microsoft Flight Simulator 2024، همراه تیم اخبار بازی وبسایت دنیای بازی باشید.

فهرست سیستم مورد نیاز بازی Microsoft Flight Simulator 2024

صرف‌نظر از تنظیمات گرافیکی، برای نصب و اجرای بازی به حدود ۵۰ گیگابایت فضای خالی روی هارد دیسک نیاز خواهید داشت. بازی Microsoft Flight Simulator 2024 در تاریخ ۲۹ آبان(۱۹ نوامبر) برای پلتفرم‌های پی‌سی و ایکس‌باکس سری ایکس و اس منتشر خواهد شد. بدون شک این بازی، تجربه‌ای بصری و گرافیکی فوق‌العاده‌ای را برای طرفداران شبیه‌سازهای پرواز به ارمغان خواهد آورد. شرکت مایکروسافت به تازگی در FAQ رسمی بازی، مشخصات سیستمی مورد نیاز برای این بازی را منتشر کرده است و این مشخصات از حداقل تا ایده‌آل، به شکلی قابل توجه افزایش پیدا می‌کنند.

برای تنظیمات حداقل، بازیکنان به پردازنده Ryzen 2600X یا i7-6800K، همراه با کارت گرافیک Radeon RX 5700 یا GeForce GTX 970 با ۴ گیگابایت حافظه و ۱۶ گیگابایت رم نیاز خواهند داشت. این مشخصات برای اجرای بازی در تنظیمات پایین نسبتاً معقول به نظر می‌رسد.

اما برای تنظیمات پیشنهادی، نیازمندی‌ها به طور چشمگیری افزایش می‌یابد. برای اجرای بازی در این حالت، بازیکنان به پردازنده Ryzen 7 2700X یا i7-10700K، همراه با کارت گرافیک Radeon RX 5700 XT یا GeForce RTX 2080 با ۸ گیگابایت حافظه و ۳۲ گیگابایت رم نیاز دارند و اگر قصد دارید بازی را در بهترین حالت ممکن اجرا کنید، باید سیستمی بسیار قدرتمندتر داشته باشید. در تنظیمات ایده‌آل، بازیکنان به پردازنده Ryzen 9 7900X یا i7-14700K، همراه با کارت گرافیک Radeon RX 7900 XT یا GeForce RTX 4080 با ۱۲ گیگابایت حافظه و ۶۴ گیگابایت رم نیاز خواهند داشت که واقعاً میزان زیادی رم است و تنها سیستم‌های بسیار پیشرفته می‌توانند چنین نیازمندی‌هایی را فراهم کنند.

این بود از خبر سیستم مورد نیاز بازی Microsoft Flight Simulator 2024. نظر شما همراهان همیشگی وبسایت دنیای بازی در مورد این خبر چیست؟

بازی Microsoft Flight Simulator 2024, شرکت مایکروسافت (Microsoft)
علی کبریایی طبری

از بچگی عاشق این بودم ویدیو گیم بازی کنم و درباره آن با دوستانم صحبت کنم؛ حالا فرصت این رو دارم با دوستان بیشتری صحبت کنم.

source

توسط funkhabari.ir