با نزدیک شدن به تاریخ انتشار Silent Hill 2 Remake، استودیوی بلوبر تیم (Bloober Team) در خصوص این پروژه کاملاً هیجان‌زده است و انتظار نتایج چشمگیر را دارد.

ریمیک Silent Hill 2 تاکنون ماجراجویی بسیار جالبی داشته است. جدیدترین ساخته Bloober Team از زمانی یکی از ناامیدکننده‌ترین بازسازی‌ها به حساب می‌آمد و سپس به عنوانی موردانتظار برای مخاطبان تبدیل شد. با نزدیک شدن به انتشار بازی در ۸ اکتبر، تیم سازنده انتظارات خود را از عرضه آن به اشتراک گذاشت. با در نظر گرفتن هیجان فعلی، تیم نسبت به کار خود کاملاً مطمئن است.

طبق یک گزارش جدید، بلوبر تیم اخیراً اطلاعات درآمد خود را برای نیمه اول سال ۲۰۲۴ به اشتراک گذاشته و انتظارات خود را برای نیمه بعدی سال ارائه کرده است. این استودیو ۴۸.۹ میلیون PLN (معادل ۱۲.۸ میلیون دلار) درآمد داشته و سود سالانه آن ۲۰۰ درصد رشد کرد.

پیوتر بابینو (Piotr Babieno)، مدیرعامل بلوبر تیم، پیرامون Silent Hill 2 Remake اظهار داشت که آن‌ها نسبت به کیفیت بالای بازی اطمینان دارند. طبق این بیانیه، همه افرادب که روی این ریمیک کار کرده‌اند، از نتایج آن راضی هستند.

شاید جالب‌ترین بخش این است که بلوبر تیم همواره به آخرین پروژه خود امید و ایمان بالایی دارد. در گذشته، این تیم به بازاریابی ضعیف کونامی به عنوان یکی از دلایل استقبال متوسط اشاره کرد. با توجه به اینکه این موضوع دیگر چندان نگران‌کننده نیست، استودیو از نشان دادن اعتماد به نفس خود خوشحال است.

گزارش‌های دیگر همچنین نشان می‌دهند که بلوبر تیم نقش کلیدی در اطمینان از عرضه بازی Silent Hill 2 Remake برای PC در روز اول ایفا کرده است. گفته می‌شود که کونامی در ابتدا خواستار انحصار کامل بازی برای پلی استیشن بود.

بازی Silent Hill 2 Remake در تاریخ ۸ اکتبر ۲۰۲۴ (۱۷ مهر ۱۴۰۳) برای پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

source

توسط funkhabari.ir