شرکت سونی به مناسبت سی‌امین سالگرد خود، باندل ویژه کنسول پلی‌ استیشن ۵ پرو را معرفی کرده است که با الهام از طراحی کنسول کلاسیک پلی‌استیشن ۱ ساخته شده است. این مجموعه شامل نسخه‌های ویژه‌ای از پلی‌استیشن ۵ پرو و نسخه دیجیتال کنسول با رنگ خاکستری کلاسیک کنسول پلی‌استیشن ۱ است که در تاریخ ۱ آذر(۲۱ نوامبر) ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد. در ادامه با خبر باندل ویژه کنسول پلی‌ استیشن ۵ پرو،‌ همراه تیم اخبار بازی وبسایت دنیای بازی باشید.

فهرست باندل ویژه کنسول پلی‌ استیشن ۵ پرو

در باندل ویژه سی‌امین سالگرد، کنسول به همراه دو دسته DualSense و DualSense Edge و همچنین پایه شارژر DualSense قرار دارد. جالب اینجاست که این باندل شامل کاور کنسول نیز هست که به صورت جداگانه برای بخش دیسک درایو فروخته می‌شود. علاوه بر این، باندل دارای یک پایه عمودی و برخی آیتم‌های کلکسیونی، از جمله گیره‌های کابل با طراحی نمادهای پلی‌استیشن است. نسخه دیجیتال پلی‌استیشن ۵ نیز دارای آیتم‌های مشابه است، اما تنها با یک دسته DualSense عرضه می‌شود. همچنین می‌توانید نسخه‌های ویژه سی‌امین سالگرد از PlayStation Portal و دسته‌های DualSense و DualSense Edge را جداگانه خریداری کنید.

البته، این محصولات محدود بوده و فقط تعداد ۱۲,۳۰۰ واحد از باندل پلی‌استیشن ۵ تولید می‌شود که هر کدام با شماره‌ای که نشان‌دهنده تاریخ عرضه پلی‌استیشن ۱ است حکاکی شده‌اند. پیش‌فروش این باندل از تاریخ ۵ مهر(۲۶ سپتامبر) از طریق PlayStation Direct و خرده‌فروشان آغاز می‌شود. همچنین، باندل نسخه دیجیتال از طریق PlayStation Direct برای پیش‌فروش در دسترس است، اما پیش‌فروش آن از طریق خرده‌فروشان از تاریخ ۱۹ مهر(۱۰ اکتبر) آغاز خواهد شد. در همین حال، دسته DualSense Wireless به صورت جداگانه برای پیش‌فروش در خرده‌فروشی‌ها در تاریخ ۵ مهر(۲۶ سپتامبر) قابل دسترس خواهد بود. لازم به ذکر است که نسخه معمولی پلی‌استیشن ۵ پرو نیز در تاریخ ۱۷ آبان(۷ نوامبر) به قیمت ۶۹۹.۹۹ دلار عرضه خواهد شد.

این بود از خبر باندل ویژه کنسول پلی‌ استیشن ۵ پرو. نظر شما همراهان همیشگی وبسایت دنیای بازی در مورد این خبر چیست؟

علی کبریایی طبری

از بچگی عاشق این بودم ویدیو گیم بازی کنم و درباره آن با دوستانم صحبت کنم؛ حالا فرصت این رو دارم با دوستان بیشتری صحبت کنم.

source

توسط funkhabari.ir