استوری مفهومی الناز ملک: الناز ملک یا آیسان سریال سقوط، بازیگر جوانی است که اخیراً به دلیل حضور موفق در سریال های نمایش خانگی، موفق به کسب محبوبیت و توجه مخاطبان فضای مجازی شده است. در ادامه این بخش فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک در محموعه فیلم و سریال ضمن مطالعه بیوگرافی با استوری مفهومی الناز ملک الناز ملک در مورد زندگی همراه باشید.

استوری مفهومی الناز ملک

الناز ملک که قرار است در فصل جدید زخم کاری نیز همچون زخم کاری 3 نقش پررنگی را ایفا کند، متولد 19 آذر 1374 است و اصالتی آذربایجانی دارد. او علاوه بر بازیگری، به نوازندگی پیانو و کمانچه نیز مسلط است و در آثاری چون آنتن، آکتور، سقوط، زخم کاری و…ایفای نقش نموده است.

النازملک بازیگر نقش سیما در زخم کاری که شاهد بازی خوب او کنار جواد عزتی و رعنا آزادی ور در زخم کاری انتقام بودیم، عکسی از خود همراه با پیامی ویژه و تامل برانگیز منتشر کرد که با واکنش مثبت کاربران همراه بود.

الناز ملک آیسان سریال سقوط با انتشار عکسی از خود در زخم کاری نوشت:

نه آرامشت را به چشمی وابسته کن

نه دستت را به گرمای دستی دلخوش

چشمها بسته میشوند و دست ها مشت میشوند…

و تو می مانی و یک دنیا تنهایی

میلیون ها درخت در جهان

به طور اتفاقی توسط موش ها و سنجاب هایی

کاشته شدند که دانه هایی را مدفون کردند و سپس جای مخفی

آن را فراموش کردند

خوبی کن و فراموش کن…

روزی رشد خواهد کرد.

استوری مفهومی الناز ملک

خلاصه بیوگرافی الناز ملک

خانم الناز ملک یکی از چهره های جوان و آینده دار سینمای ایران است که به تازگی در سریال نمایش خانگی سقوط ایفای نقش نموده است. الناز ملک متولد سال ۱۳۷۴ بوده و تا کنون اطلاعات زیادی در مورد خانواده اش منتشر نشده است. از وضعیت ازدواج الناز ملک اخبار موثقی در دسترس نیست؛ بازیگر نقش آیسان سریال سقوط، در صفحه اینستاگرام خود عکسی به عنوان همسرش منتشر نکرده است.

باید بدانید به دلیل آنکه الناز ملک در سریال سقوط به زبان ترکی هم صحبت می کند، برخی تصور می کنند او جزو بازیگران آذری زبان ایران است با این وجود خود بازیگر نقش آیسان، اشاره ای به این مسئله نکرده است. برخی دیگر هم او را جزو بازیگرانی معرفی کرده اند که اهل تهران است. در واقع به دلیل تازه کار بودن این بازیگر چشم رنگی ایرانی و در دسترس نبودن مصاحبه های رسمی از او، هنوز نمیتوان با اطمینان گفت که الناز ملک اهل کجاست.

آغاز فعالیت های هنری الناز ملک

وی از هنرجویان و دانش آموختگان موسسه آزاد بازیگری امین تارخ و فرزاد موتمن است. او از بازیگران تئاتر بوده که در عرصه تئاتر درخشیده و در چندین نمایش ایفای نقش نموده است. خانم بازیگر در نمایش مکبث به کارگردانی امیر دژاکام نقش آفرینی کرده است.

خانم الناز ملک برای اولین بار با بازی در سریال سقوط مقابل دوربین رفت. سریال امنیتی «سقوط» به کارگردانی سجاد پهلوان زاده می باشد که پخش آن با حرف و حدیث‌های زیادی همراه بود. با پخش اولین قسمت سریال نمایش خانگی سقوط، الناز ملک بازیگر کمتر شناخته شده تئاتر که بازی قابل قبولی را در اثر سجاد پهلوان زاده از خود ارائه نموده بود، به شهرت قابل توجهی دست یافت و شناخته شد.

استوری مفهومی الناز ملک

نگاهی به فیلم های الناز ملک

همانطور که گفتیم، الناز ملک تنها در یک سریال نمایش خانگی ایفای نقش نموده است.

سریال سقوط

سریال سقوط به کارگردانی سجاد پهلوان زاده در سال ۱۴۰۱ ساخته شده است. این مینی سریال ۹ قسمتی که نمایش خود را از روز ۱۴ دی‌ماه آغاز کرده، هر هفته روز «چهارشنبه» ساعت ۸ شب از پلتفرم نمایش خانگی «فیلمیو» پخش می شود.

الناز ملک در این سریال نقش آیسان را ایفا کرده است. دختری که به پیشنهاد همسرش ژاکان برای ماه عسل راهی ترکیه می‌شود. اما حقیقت این سفر چیز دیگری است و آیسان و ژاکان در بین راه گرفتار داعش میشوند و این آغاز سرنوشت تلخ آنهاست. در ادامه سریال سرگردی در کردستان (حمید فرخ نژاد) به همراهی دستیارش ماموریت دارد تا این زوج جوان را از اسارت داعشی ها نجات دهد!

به نظر می رسد دلیل انتخاب الناز ملک برای بازی در این سریال به جز توانایی در عرصه بازیگری مسلط بودنش به زبان تُرکی می باشد. به جز الناز ملک، بازیگرانی چون حمید فرخ نژاد، عباس جمشیدی فر، سجاد بابائی، ابتسام بغلانی، امین میری و وحید آقاپور و… در این فیلم به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال زخم کاری

بعد از موفقیت سریال سقوط خانم ملک در شهریور ۱۴۰۲ با سریال زخم کاری ۲ در نقش «سیما» به شبکه خانگی بازگشت، نقشی که دوباره او را سر زبان ها انداخت.

زخم کاری 2

الناز ملک در زخم کاری 2 نقش سیما یکی از زنان جاه‌طلب و شخصیت‌های متفاوت و جذاب را ایفا نمود، او همسر دوم شفاعت(مهران غفوریان) در قامت زن بابای جوان و دلسوز مراقب خانواده به خصوص فرزندان شوهرش شیدا و شهریار بود، نقطه اوج بازی الناز ملک در فصل دوم زخم کاری را در قسمت دوازدهم با از دست دادن همسرش و نابود شدن دخترخوانده‌اش شاهد بودیم.

زخم کاری 3

سریال زخم کاری، انتقام به کارگردانی محمدحسین مهدویان و به تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت کشیان در ژانر درام و خانوادگی است که در آن الناز ملک نقش سیما را در کنار جواد عزتی، رعنا آزادی ور، کامبیز دیرباز، مهراوه شریفی نیا، سیدجواد هاشمی، الهه حصاری و…به تصویر می کشد. در سومین فصل زخم کاری سیما همسر دوم شفاعت(مهران غفوریان) با از دست دادن همسر و فرزند خوانده‌ هایش به انبار باروت و یکی از خونخواهان تبدیل شده و با مالک(جواد عزتی) همدست می شود و به تقابل با طلوعی می پردازد.

الناز ملک

الناز ملک در آکتور

سریال آکتور به کارگردانی و نویسندگی نیما جاویدی است که الناز ملک حضوری کوتاه در آن دارد و نقش زنی که همسرش به او خیانت کرده را ایفا کرده و هانیه توسلی در نقش نازی به او به عنوان یک روانشناس کمک می کند. در این سریال نوید محمدزاده، احمد مهرانفر، هستی مهدوی فر، هومن برق نورد، سها نیاستی، گلاره عباسی، هانیه توسلی، مهراوه شریفی نیا و فریده سپاه منصور به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال های نمایش خانگی الناز ملک

  • زخم کاری 3:محمدحسین مهدویان، 1403
  • زخم کاری 2:محمدحسین مهدویان، 1402
  • سقوط:سجاد پهلوان زاده، 1401
  • آنتن:سید ابراهیم عامریان،1401
  • آکتور:نیما جاویدی،1401

source

توسط funkhabari.ir