مهدی باقربیگی الان کجاست و چکار میکند بازیگر نقش مجید در سریال قصه های مجید الان کجاست.

مهدی باقربیگی الان کجاست

مهدی باقربیگی در حال حاضر در جهاد کشاورزی فعالیت میکند او گاه گاهی هم به پیشنهادات کارگردانان سینما و تلویزیون پاسخ مثبت میدهد و نقش هایی را بازی میکند.

ایشان در سال ۱۳۹۲ در انتخابات شورای شهر اصفهان موفق شد 65 هزار رای به دست اورد و عضو شورای شهر شود.

مهدی باقربیگی در ۲۱ در سال ۱۳۵۶ در اصفهان متولد شده است.

دارار مدرک کارشناسی می باشد و در رشته مهندسی کشاورزی فارغ التحصیل شده است.

مهدی باقربیگی نامی آشنا برای متولدین دهه پنجاه و شصت است که روزگاری قصه های مجید را از تلویزیون می دیدند و از دیدن ماجرای جالب زندگی شخصیت مجید لذت می بردند.

مهدی باقربیگی شانس این را پیدا کرد که در نخستین حضورش در عرصه ی بازیگری، با کیومرث پوراحمد همکاری داشته باشد و در سریالی پر بیننده و پر طرفدار به نام قصه های مجید ایفای نقش نماید.

مهدی باقربیگی الان کجاست و چکار میکند

او میگوید زمانی که آقای پوراحمد تصمیم گرفتند «قصه های مجید» را بسازند در مدارس راهنمایی اصفهان تست می گرفتند و دنبال یک نوجوان ۱۲-۱۳ می گشتند که با لهجه اصفهانی به طور کامل آشنا باشد. مدرسه ما پشت منزل بی بی خدابیامرز بود. خواهر آقای پوراحمد به ایشان پیشنهاد کرده بودند که به مدرسه ما هم بیایند و از بچه های مدرسه ما هم تست بگیرند. به هر حال ایشان به مدرسه ما آمدند و از آنجایی که من هم در گروه تئاتر مدرسه بودم، من را همراه تعدادی دیگر از بچه ها صدا کردند و از ما خواستند بعد از ظهر همان روز برای تست ویدئویی به منزل آقای پوراحمد برویم. به هر حال من تست دادم و در نهایت آقای پوراحمد صلاح دید که نقش مجید را به من بسپارد.

source

توسط funkhabari.ir