یک بازی فکری و یک تست هوش دیگر که می تواند شما را به خوبی مورد ارزیابی قرار دهد. آیا ضریب هوشی 120+ دارید؟ دایره ها را فقط در 11 ثانیه تشخیص دهید و بهره هوشی بالای خود را اثبات کنید. بازی‌های فکری قرن‌ها است که ذهن‌ها را مجذوب و به چالش می‌کشد و راهی سرگرم‌کننده و جذاب برای تقویت توانایی‌های شناختی ارائه می‌دهد. این پازل ها به چیزی بیش از منطق نیاز دارند—آنها از خلاقیت، مهارت های حل مسئله و اغلب حس شوخ طبعی بهره می برند.

فرقی نمی کند که تمرکز خود را تیز کنید، تمرکز خود را بهبود ببخشید یا به سادگی از یک تمرین ذهنی لذت ببرید، بازی های فکری چیزی برای همه دارند. آنها معماهایی هستند که نه تنها به تفکر انتقادی نیاز دارند، بلکه توانایی تفکر خارج از چارچوب برای یافتن راه حل را نیز می طلبند. برخلاف پازل‌های استاندارد که بر منطق ساده تکیه می‌کنند، بازی‌های فکری اغلب از بازی هوشمندانه با کلمات، معانی پنهان یا تصاویر پیچیده برای افزایش چابکی ذهنی شما استفاده می‌کنند.

آنها به اشکال مختلف، از معماها و پازل های تصویری گرفته تا چالش های ریاضی وجود دارند. برخی از آنها خوش قلب و آسان هستند، در حالی که برخی دیگر می توانند حتی درخشان ترین ذهن ها را برای ساعت ها تحت تأثیر قرار دهند! در ادامه با تست هوش تعداد دایره ها همراه شده و تمام دایره های تصویر را مورد شناسایی قرار دهید.

تست هوش تعداد دایره ها

افرادی که روزانه درگیر پازل می‌شوند، اغلب مهارت‌های شناختی واضح‌تری دارند و حتی ممکن است سطح IQ را افزایش دهند. امروز، ما یک پازل داریم که بسیاری را متحیر کرده است! تصویر زیر شامل چندین دایره است و چالش شما این است که همه آنها را بشمارید. اگر از نزدیک تمرکز کنید، عقل تیزبین شما نحوه ارتباط دایره ها را تشخیص می دهد و به شما کمک می کند تا عدد صحیح را شناسایی کنید. با تست هوش تعداد دایره ها همراه باشید.

اما یک پیچ وجود دارد! شما باید تمام دایره ها را در 11 ثانیه بشمارید.

فکر می کنید می توانید آن را به موقع با ذهن تیز خود حل کنید؟

تایمر را شروع کنید و چالش را شروع کنید. موفق باشید!

تست هوش تعداد دایره ها

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست هوش تعداد دایره ها

این پازل یا تست هوش همان طور که اشاره شد تنها 11 ثانیه برای رمزگشایی وقت دارد. این مدت کم باعث می شود که شما بیشتر تمرکز کنید. در واقع مقابله با چالش‌ها در زمان تنگاتنگ به تقویت مهارت‌های حل مسئله کمک می‌کند که می‌توانید در زندگی واقعی از آنها استفاده کنید.

آیا پاسخ را پیدا کردید؟ اگر بله، تبریک! حل به موقع آن نشان می دهد که ضریب هوشی شما  بالای 120 باشد. اما نگران نباشید اگر آن را دریافت نکردید – همه گاه و بیگاه با فشار زمان مواجه هستند، حتی استادان باتجربه پازل.

با خیال راحت بدون تایمر ادامه دهید، یا اگر آماده هستید، برای دیدن پاسخ به پایین بروید!

.

.

.

.

.

.

.

.

جواب تست هوش تعداد دایره ها: در مجموع 8 دایره در این تصویر وجود دارد. شروع یک دایره با یک عدد در محلول زیر مشخص شده است.

تست هوش تعداد دایره ها

آیا این پازل یک انفجار نبود؟ واقعاً ذهن شما را وادار می کند که خارج از چارچوب فکر کند! حالا آن را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید و ببینید چه کسی در صدر قرار می گیرد! این بهترین راه برای برانگیختن رقابت دوستانه و در عین حال تقویت قدرت مغز شما است.

 

امیدوارم از مطلب امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

source

توسط funkhabari.ir