اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم امتحان نهایی (هندی) عکس و داستان و تصاویر شخصی بازیگران زن و مرد فیلم سینمایی امتحان نهایی را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

فیلم امتحان نهایی یکی از فیلم های درام هندی تولید سال 2019 بوده که توسط پراکاش جاه کارگردانی شده است و بازیگران اصلی این فیلم را عدل حسین، پریانکا بوز، سانجی سوری تشکیل میدهد و به سیستم آموزشی در هند می پردازد .

این فیلم بر اساس داستان زندگی واقعی افسر پلیس هندی است که به بچه‌های روستایی در بیهار که تحت تأثیر ناکسل قرار گرفته است آموزش می‌دهد و به آنها کمک می‌کند .

اسامی بازیگران فیلم امتحان نهایی (هندی) +بیوگرافی و عکس و داستان

اسامی بازیگران فیلم امتحان نهایی

  • عادل حسین در نقش بوچی
  • پریانکا بوز در نقش رادیکا
  • سانجی سوری در نقش اس پی کایلاش آناند
  • شوبهام جها در نقش بلبل

خلاصه داستان

این فیلم حول محور داستان یک راننده معمولی ریشکا در بیهار می چرخد که آرزو دارد با فراهم کردن مقدماتی برای تحصیل پسرش در یک مدرسه متوسط انگلیسی خصوصی، حداکثر آموزش با کیفیت ممکن را برای پسرش فراهم کند.

بیوگرافی عادل حسین در نقش بوچی بازیگران فیلم امتحان نهایی (هندی) +بیوگرافی و عکس و داستان

بیوگرافی عادل حسین در نقش بوچی

محمدعادل حسین متولد ۵ اکتبر ۱۹۶۳ بازیگر هندی است که برای بازی در چندین فیلم سینمایی شناخته شده است. او جوایز ملی فیلم (هیئت داوران ویژه) را در جوایز ملی فیلم ۲۰۱۷ برای هتل رستگاری و سرگرد راتی کتکی دریافت کرد.

او در فیلم های انگلیسی، هندی، آسامی، بنگالی، تامیلی، مراتی، مالایالام، نروژی و فرانسوی بازی کرده است.

بیوگرافی پریانکا بوز در نقش رادیکا بازیگران فیلم امتحان نهایی (هندی) +بیوگرافی و عکس و داستان

بیوگرافی پریانکا بوز در نقش رادیکا

پریانکا بوز بازیگر و مدل هندی است بیشتر به خاطر بازی در فیلم ایتالیایی گنگور به شهرت رسید .

پریانکا کار سینمایی خود را با نقش های کوچک در فیلم های جانی و متاسفم آغاز کرد. اولین فیلم او در نقش اصلی فیلم گنگور توسط کارگردان ایتالیایی ایتالو اسپینلی در سال 2010 بود. او با بازی خود به عنوان یک زن قبیله ای در این فیلم به عنوان یک بازیگر شناخته شد و توانست جایزه بهترین بازیگر زن را در نیوجرسی مستقل جنوبی دریافت کند.

source

توسط funkhabari.ir