دانلود بازی Bloodborne برای کامپیوتر

بازی بلادبورن که در اصل یک بازی انحصاری برای PS4 بوده، مدت‌ها تبدیل به یک رؤیا برای گیمرهای PC شده است. در حالی که یک پورت رسمی رایانه شخصی برای این بازی هرگز منتشر نشده، پیشرفت‌های اخیر در شبیه ساز PS4 از نظر تئوری امکان اجرای بازی Bloodborne را بر روی رایانه شخصی فراهم کرده است. با این حال، این موضوع به‌دوراز یک تجربه آسان یا بدون مشکل است. ابزاری که این امکان را فراهم می‌کند ShadPS4 نام دارد و یک شبیه ساز PS4 منبع باز است. در حالی که این شبیه ساز هنوز در مراحل اولیه خود است، به دلیل پیشرفت سریع خود توجه زیادی را در رسانه‌ها به خود جلب کرده است.

آینده روشن برای بازی

همین چند ماه پیش، Bloodborne به سختی از صفحه نمایش شخصیت بازی عبور می‌کرد؛ ولی اکنون، به لطف تیم ShadPS4 و تلاش‌های ماد سازهای جامعه، واقعاً می‌توان Bloodborne را آغاز کرد، دنیای گوتیک وهم‌آور آن را کاوش کرد و حتی در رایانه شخصی با دشمنان مبارزه کرد. با این حال یک نکته بزرگ وجود دارد: بازی Bloodborne در رایانه شخصی از طریق شبیه ساز همچنان خیلی روان یا قابل اعتماد نیست. علی‌رغم پیشرفت‌های اخیر شبیه‌ساز، حتی اجرای بازی یک چالش فنی باقی می‌ماند، چه رسد به اینکه آن را با نرخ فریم ثابت یا بدون خرابی بازی کنید. با این حال آینده برای این شبیه ساز و این بازی روشن است.

پیشرفت‌های قابل توجه

خبر خوب این است که اکنون می‌توان Bloodborne را بارگذاری کرد، یک شخصیت خلق کرد و در دنیای وحشتناک آن بر روی رایانه شخصی جست و جو کرد. این چیزها همین چند ماه پیش غیرممکن به نظر می‌رسید. به‌روزرسانی‌های اخیر حتی برخی از مشکلات اصلی صدا را که قبلاً شبیه ساز را آزار می‌داد، برطرف کرده است. با این حال، تجربه گیم پلی با ناهماهنگی‌های عملکردی عمده خدشه دار شده است. به‌عنوان‌مثال، نرخ فریم می‌تواند در طول سکانس‌های خاص به‌شدت کاهش یابد و هیچ تضمینی وجود ندارد که بازی شما در وسط نبرد با باس خراب نشود. ولی این پیشرفت‌های امیدوارکننده همچنان می‌تواند ادامه دار باشد.

رفع باگ‌های مختلف

بسیاری از گیمرها ممکن است فکر کنند که Bloodborne اکنون به طور کامل بر روی رایانه شخصی بر اساس ویدئوهای پر زرق و برق یوتیوب یا کلیپ‌های رسانه‌های اجتماعی که بازی را با سرعت 60 فریم در ثانیه نشان می‌دهد قابل پخش است. در حالی که برخی از کلیپ‌های شبیه‌سازی‌شده واقعاً چشمگیر هستند، این‌ها اغلب لحظات انتخاب شده‌ای تا بازتابی از تجربه متوسط هستند. واقعیت این است که امروزه شبیه سازی Bloodborne به صبر و مهارت فنی زیادی نیاز دارد. مگر اینکه ساعت‌ها از تغییر تنظیمات و عیب یابی لذت ببرید، هنوز به نقطه‌ای نرسیده‌اید که بازی برای اکثر بازیکنان به طور کامل لذت بخش باشد.

مورد انتظارترین اتفاق

پیشرفتی که با شبیه ساز Bloodborne انجام شده، به ویژه با توجه به اینکه شبیه سازی PS4 در مراحل اولیه قرار دارد، به شدت چشمگیر است. همین چند ماه پیش، بازی حتی نمی‌توانست از منوهای خود بارگذاری شود. اکنون، جامعه راه‌هایی برای کاهش بسیاری از باگ‌های شبیه‌ساز، از جمله مشکلات صدا و نور پیدا کرده است. با این حال، احتمالاً چندین ماه، اگر نه بیشتر، طول می‌کشد تا نسخه کاملاً قابل پخش Bloodborne را روی رایانه شخصی ببینیم که نیازی به درگیری بی پایان ندارد. برای طرفداران Soulsborne که مشتاق تجربه Bloodborne بر روی رایانه شخصی هستند، این شبیه ساز بارقه‌ای از امید را ارائه می‌دهد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Demons Souls Black Phantom و Dark Souls 3 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Bloodborne برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

این عنوان انحصاری پلی استیشن است. نسخه قرار گرفته، با استفاده از امولاتور ShadPS4 قابل اجرا بر روی کامپیوتر است و اجرای آن با باگ همراه خواهد بود.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Hunt your nightmares as you search for answers in the ancient city of Yharnam, now cursed with a strange endemic illness spreading through the streets like wildfire. Danger, death and madness lurk around every corner of this dark and horrific world, and you must discover its darkest secrets in order to survive.

source

توسط funkhabari.ir