شرکت الکترونیک آرتز هم‌زمان با انتشار بازی FC 25 برای کامپیوتر و کنسول‌های بازی، آپدیت جدید فیفا موبایل را هم منتشر کرد. فصل جدید فوتبال در بازی FC Mobile 25 به راه افتاده و علاقه‌مندان می‌توانند شروع به چیدن تیم و رقابت جدی با رقبای سرسخت کنند. آپدیت فصل جدید از طریق گوگل پلی و اپ استور منتشر شده و می‌توان با دانلود آن، فصل جدیدی را آغاز کرد.

اولین نکته، حضور جود بلینگهام ستاره باشگاه رئال مادرید روی جلد بازی جدید است. او جایگزین وینیسیوس جونیور شده است که چهره فصل قبلی این بازی موبایل بود. الکترونیک آرتز اعلام کرد که با انتشار FC Mobile 25، فعالیت‌های قبلی صفر نخواهد شد. شروع فصل جدید به معنی حذف تیم نیست و همچنان می‌توانید به فعالیت‌های خود ادامه دهید و تیم قبلی را گسترش دهید. این اولین بار در تاریخ فیفا موبایل است که تیم‌ها با شروع فصل جدید حذف نمی‌شوند و بازیکنان همچنان ثابت می‌مانند. تمامی آیتم‌های به‌دست آمده هم در اف سی موبایل دست‌نخورده می‌مانند.

انتشار آپدیت سالانه باعث شده تا حداکثر ریتینگ یا امتیاز بازیکنان به 103 و بیشتر از آن افزایش پیدا کند. در نتیجه اگر کارت‌های با قدرت 98 و 99 داشته‌اید، باید دنبال کارت‌های بهتری بگردید. این باعث شده تا افرادی که بیشتر برای بازی خرج می‌کنند، تیم بهتری داشته باشند و اگر به‌صورت رایگان این بازی را تجربه می‌کنید، شانس پیروزی شما در آپدیت جدید کاهش پیدا می‌کند. بخش Pre-Ranked Players هم مثل فصل گذشته بازگشته است.

آپدیت FC Mobile 25 اف سی موبایل

حالت جدید FC Mobile 25

یکی از مهم‌ترین تغییرات بازی FC Mobile 25، معرفی مود جدید به نام Club Challenge یا چالش باشگاهی است. می‌توانید تیم موردعلاقه خود را از لالیگا اسپانیا و لیگ جزیره انتخاب کنید و به‌جای تیم‌های واقعی بازی کنید. برای نمونه کنترل رئال مادرید را به دست بگیرید و در تورنمنت‌های مختلف شرکت کنید و در نهایت جام و جایزه کسب کنید. این بخش مشابه کریر مود است، اما به شکل آنلاین. به عبارت دیگر شما هر بار مقابل یک حریف آنلاین مسابقه می‌دهید. چالش باشگاهی، امتیاز قابل‌توجهی به شما اعطا می‌کند که می‌توانید آن را در بخش آلتیمت تیم برای خرید بازیکن و جم خرج کنید.

گزارشگرهای جدیدی به بازی اف سی موبایل 25 اضافه شده است. مراسم قبل از شروع مسابقات هم اضافه شده و می‌توانید بازی‌ای مشابه مسابقات واقعی را تجربه کنید. جام رسمی لالیگا و لیگ جزیره انگلستان طراحی شده است و به‌طور کل در فضای یک مسابقه واقعی قرار خواهید گرفت. در نهایت امکان تغییر نام کاربری هم اضافه شده و می‌توانید با استفاده از کارت ویژه Rename، اسم خود را در بازی تغییر دهید.

فیفا موبایل آپدیت FC Mobile 25 اف سی موبایل

لذت مسابقات واقعی با اف سی موبایل

بخش Football Center از دیگر قابلیت‌های جذاب FC Mobile 25 است. محتوای تازه‌ای مرتبط با مسابقات واقعی فوتبال هر هفته در این بخش منتشر می‌شود. می‌توانید لحظات مهم بازی‌های هفته را ببینید از بهترین بازیکنان هفته گذشته اطلاع پیدا کنید و با چک کردن آنها، امتیاز و جایزه دریافت کنید. حتی می‌توانید مسابقات واقعی همان هفته را هم به شکل مجازی تجربه کنید. مثلاً اگر رئال مادرید با بارسلونا بازی دارد، فرصت دارید که ال‌کلاسیکو را در اف سی موبایل برگزار کنید.

در پایان عملکرد کلی بازی اف سی موبایل 25 بهتر شده است. هوش مصنوعی تعادل بهتری پیدا کرده است. پاس‌های زمینی نیز دقت بیشتری دارند و می‌توان استراتژی بهتری در زمین پیاده کرد. مشکلات و باگ‌ها نیز رفع شده‌اند و به‌طور کل شاهد یک آپدیت عظیم و بسیار کاربردی هستیم که می‌تواند تجربه شما را برای همیشه تغییر دهد.

منبع: EA

source

توسط funkhabari.ir