شرکت باندای نامکو (Bandai Namco) تریلر جدیدی از بازی استودیوی Reflector Entertainment، یعنی Unknown 9: Awakening منتشر کرده است. در این تریلر، جنبه‌های مختلف این بازی اکشن ماجراجویی بررسی شده و جزئیات بیشتری از قدرت‌های شخصیت اصلی با نام هارونا (Haroona) ارائه می‌شود.

داستان بازی درباره هارونا، دختری از هند با قدرت‌های مرموز است که تلاش می‌کند درباره یک بُعد موازی اطلاعات کسب کند. گروهی به نام Ascendants نیز به این دنیای موازی علاقه‌مندند و هارونا باید به همراه متحدانش جلوی سو استفاده آن‌ها را بگیرد. هارونا از قدرت‌هایی مانند Shroud و Stepping در روبه‌‌رویی با دشمنان می‌تواند استفاده کند.

Stepping توانایی جالبی است زیرا به او اجازه می‌دهد که دشمنان را تسخیر کرده و از قدرت‌های آن‌ها استفاده کند. با شکست دادن دشمنان از طریق مخفی‌کاری یا مبارزه، امتیازهایی به نام Stepping Tokens کسب خواهید کرد که به شما اجازه می‌دهند دفعات بیشتری از این ویژگی استفاده کنید.

همچنین امکان ارتقا قدرت‌های کرکتر نیز در بازی وجود دارد؛ مانند Bracer Overdrive که اگر بدون اینکه ضربه‌ای بخورید بتوانید آسیب زیادی به دشمنان وارد کنید، سرعت حرکت و آسیب ناشی از ضربات شخصیت را افزایش می‌دهد.

Unknown 9: Awakening در تاریخ ۱۸ اکتبر (۲۷ مهر) برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

ser

source

توسط funkhabari.ir