دث استرندینگ ۲ (Death Stranding 2: On The Beach) یکی از مورد انتظارترین بازی های پلی استیشن محسوب می‌شود که تاریخ عرضه آن به صورت داخلی مشخص شده است.

هیدئو کوجیما در جریان یک ارائه ویژه برای بازی Death Stranding 2: On The Beach اعلام کرد که تاریخ انتشار این بازی مشخص شده، اما به دلیل «شرایط پیش‌بینی‌ نشده» امکان اعلام آن در این رویداد وجود نداشت. او تأیید کرد که این بازی در سال 2025 منتشر خواهد شد و تاریخ دقیق آن در سال آینده اعلام می‌شود.

با توجه به رابطه نزدیک کوجیما با جف کیلی، تهیه‌کننده The Game Awards، برخی از طرفداران انتظار داشتند که این تاریخ در TGA 2024 اعلام شود. اما با توجه به انتشار بازی‌های بزرگی مانند Grand Theft Auto 6 و کنسول جدید نینتندو در سال 2025، احتمالا کوجیما در حال هماهنگی بهتر برای اعلام این خبر مهم است.

بازی Death Stranding 2

بازی دث استرندینگ در دسامبر 2022 معرفی شد و از همان ابتدا هیجان بسیاری در میان طرفداران ایجاد کرد. در این بازی، بازیگران محبوبی مانند نورمن ریداس و لیا سیدو و تروی بیکر باز خواهند گشت. کوجیما در رویداد معرفی اعلام کرد که اطلاعات بیشتری را هنوز آماده ارائه ندارد، اما از طرفداران خواست تا به تحلیل تریلر بپردازند و جزئیات پنهان در آن را کشف کنند.

علاوه بر این، کوجیما پروداکشنز اعلام کرده است که در همکاری با A24، اقتباس سینمایی Death Stranding هم در دست ساخت است که به زودی این اثر تحسین‌برانگیز را به روی پرده سینما خواهد آورد.

Death Stranding 2: On The Beach در سال ۲۰۲۵ برای پلی استیشن ۵ و احتمالا با تاخیر برای پی‌سی منتشر می‌شود. 

source

توسط funkhabari.ir