آزمون شناسایی عدد گمشده در دایره: عدد گمشده را در آزمون شناسایی عدد گمشده در دایره پیدا کنید. کسانی که ذهن تیز و میل به معادلات ریاضی و استدلال داشته باشد می تواند این بازی فکری را حل کند. ضریب هوشی خود را با آزمون شناسایی عدد گمشده در دایره مجله خبری چشمک بررسی کنید.

بازی های فکری بازی های پازلی هستند که در آن بازیکنان سعی می کنند راه حلی برای یک مشکل بیابند. این بازی ها به همان اندازه که سرگرم کننده هستند، مغز شما را نیز به چالش می کشند. آنها یک راه عالی برای تقویت ظرفیت ذهنی و مهارت های تفکر جانبی، حفظ قدرت حافظه و شادی شما هستند. این تمرینات را می توان به روش های مختلفی ساختار داد. اغلب بازی های فکری نیاز به تفکر غیر متعارف با در نظر گرفتن محدودیت های داده شده دارد. گاهی اوقات، تفکر جانبی را به همراه دارد. معماها و معماهای منطقی از انواع بازی های فکری هستند.

شاید بپسندید: تست قدرت بینایی: جن های کوچک مخفی را در تصویر مرد اسب سوار پیدا کنید!

آزمون شناسایی عدد گمشده در دایره

با نگاهی به تصویر زیر یک معمای ریاضی پیدا خواهید کرد که فقط کسانی که IQ بالایی دارند قادر به پاسخگویی به آن هستند. این پازل ریاضی را با دقت بررسی کنید.

آیا آسان است؟

آیا توانستید این معمای پیچیده ریاضی را حل کنید؟

اگر توانستید آن را حل کنید، بگذارید آن را به یک چالش تبدیل کنیم.

تایمر را روی 15 ثانیه تنظیم کنید

ببینید با چه سرعتی می توانید این معمای ریاضی را حل کنید.

اگر بتوانید این بازی فکری را در زمان کمتری حل کنید، بهتر است. اکنون، پیش بروید و هوش ریاضی خود را برای حل این معما ارزیابی کنید.

زمان شما از الان شروع می شود.

شاید بپسندید: با توجه به 3 عبارت اول، پاسخ عبارت آخر 10+1=؟ را بدست آورید!

آزمون شناسایی عدد گمشده در دایره

.

.

.

.

.

.

.

.

.

جواب آزمون شناسایی عدد گمشده در دایره

آیا به پاسخ دست پیدا کردید. اگر هنوز به دنبال پاسخ هستید باید بدانید که شما پیروز این بازی هستید؛ چون توانسته اید که مغز خود را وادار به فعالیت کنید.

حل بازی های فکری به طور منظم می تواند شما را متمرکز و دقیق تر کند. چگونه؟ خوب، بازی های فکری برای بهبود عملکرد شناختی و تقویت تفکر انتقادی و توانایی های حل مسئله شناخته شده است. همچنین، به عنوان یک امتیاز، آنها به شما کمک می کنند تا ذهن خود را تازه کنید و استراحتی دلخواه را به شما می دهند و یکنواختی را می شکنند. و حل این پازل به شما کمک می کند تا ضریب هوشی خود را افزایش دهید و به تعیین هوش افراد کمک می کند.

.

.

.

.

.

.

.

.

زمان تمام شده است. اکنون می خواهیم پاسخ ها را فاش کنیم. اگر هنوز در تلاش برای کشف آن هستید، ما راه حل این معمای ریاضی را داریم. این پازل به شما این امکان را می دهد که ببینید چقدر مشتاق هستید و چقدر ناظر منطقی هستید. اگر هنوز به کمک نیاز دارید، تصویر زیر به شما در درک راه حل کمک می کند.

شاید بپسندید: تست شخصیت: چگونه انگشت شست خود را بالا می آورید؟

شناسایی عدد گمشده در دایره

از معادلات و فرمول های ریاضی برای حل پازل های ریاضی استفاده کنید. ترتیب مناسب پاسخ به یک سوال ریاضی را توضیح می دهد. بسیاری از معماهای مغزی تا حدی به دلیل خطای شهودی انسانی پیچیده هستند.

 

امیدوارم از مطلب امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب حواهد بود

اصطلاح همنشینی با احمق از جهنم بدتر است | حکایت آهوی زیبا که با چند الاغ همنشین شد!

اگر چشمات مثل عقاب تیز باشه در 5 ثانیه مار را در تصویر جنگلی پیدا می کنی!

چیستان | نام ادویه ای است که درون اسمش، نام یک حیوان دو حرفی نهفته است!؟

تست تمرکز: 5 تفاوت دو تصویر استاد بنّا را در 10 ثانیه پیدا کنید!

source

توسط funkhabari.ir