طبق گزارش کاربران مختلف، نسخه فیزیکی ریمیک سایلنت هیل ۲ زودتر از موعد در دسترس برخی افراد قرار گرفته و احتمال اسپویل شدن این اثر بالا رفته است.

طبق تصاویر منتشر شده در اینترنت به نظر می‌رسد برخی از گیمرها از همین حالا به نسخه فیزیکی بازی سایلنت هیل ۲ دسترسی پیدا کرده‌اند. اما وقتی صحبت از بازسازی بازی‌هایی می‌شود که دهه‌ها از انتشارشان می‌گذرد، آیا افشاگری داستان واقعا معنی می‌دهد؟

اگرچه احترام به بازیکنان جوان‌تر کار شایسته‌ای به شمار می‌رود، اما وضعیت مذکور دقیقا مشابه بازی Final Fantasy 7 Remake است، چرا که تقریبا همه از اتفاق داستانی مهم این بازی آگاه بودند، اما سعی داشتند با احترام به طرفداران جدید سری، چیزی از داستان و اتفاقات مهم آن لو ندهند.

افرادی که موفق به تهیه این نسخه فیزیکی شده‌اند، تصاویری از آن تهیه کرده‌اند که در ادامه می‌توانید آنها را ببینید.

طبق گزارش کاربران و همچنین چیزی که در تصاویر بالا مشاهده می‌شود، دیسک بازی طراحی بسیار جذابی دارد و حتی عبارت معروف There was a hole here. It’s gone now به شکل هوشمندانه‌ای روی آن قرار گرفته است. کاور نسخه فیزیکی هم دو طرفه طراحی شده که سمت دوم آن، کاور مخصوص نسخه اصلی بازی در منطقه PAL قرار دارد.

اگر از طرفداران جدیدتر ریمیک قسمت دوم سایلنت هیل هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتشار و تجربه بازی با دقت وارد پلتفرم‌هایی مثل ردیت نشوید تا از اسپویل شدن داستان جلوگیری کنید.

بازی سایلنت هیل ۲ هشت روز دیگر در تاریخ ۸ اکتبر (۱۷ مهر) عرضه خواهد شد. عمده طرفدارانی که نسخه فیزیکی این بازی را دریافت کرده‌اند، از خرده‌فروش‌های بریتانیایی این اثر را خریده بودند.

ریمیک بازی Silent Hill 2 در حال حاضر تنها برای رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن ۵ در دسترس قرار خواهد گرفت و طبق اخبار قبلی، انحصار کنسولی این بازی یک سال طول خواهد کشید.

source

توسط funkhabari.ir