دانلود بازی Hidden Through Time Discovery برای اندروید

بازی Hidden Through Time Discovery یک بازی اشیای پنهان جذاب است که توسط Rogueside ساخته شده که در آن بازیکنان در یک سفر بصری و تعاملی در سه دوره زمانی متمایز قرار می‌گیرند. این دوران شامل ویکتوریا، دوره مرموز نوآر و یک دنیای علمی تخیلی آینده نگر است. بر خلاف بسیاری از بازی های این ژانر که ممکن است به محدودیت‌های زمانی یا سرعت متکی باشند، Hidden Through Time Discovery شما را تشویق می‌کند تا سرعت خود را کم کنید و به راحتی کاوش کنید که آن را به یک تجربه آرامش‌بخش پر از کشف و کنجکاوی تبدیل می‌کند. این بازی سرگرمی زیادی به عاشقان ژانر پازل خواهد داد.

در هسته خود، بازی حول محور یافتن اشیا مخفی در محیط‌هایی نقاشی شده است. هر صحنه مملو از جزئیات پیچیده‌ای است که مهارت‌های مشاهده‌ای شما را به چالش می‌کشد. بازی فقط از شما نمی‌خواهد که اشیایی را که به طور تصادفی در یک پس‌زمینه شلوغ قرار می‌گیرند، پیدا کنید؛ هر شی یا شخصیت مخفی به طرز هوشمندانه‌ای در محیط بافته می‌شود. این اشیا ممکن است تا حدی مبهم باشد که باعث می‌شود یکپارچه با محیط صحنه ترکیب شود. هر صحنه از بازی مانند یک تصویر زنده است و با انیمیشن‌ها و جزئیات زیادش، محیط را زنده می‌کند. این بازی همچنین شامل موسیقی‌های گوش نواز و زیبایی بوده که شما را درگیر می‌کند.

ویژگی‌های بازی Hidden Through Time Discovery

  1. تنوع بالای مراحل بازی
  2. حضور صدها اشیای پنهان
  3. گیم پلی چالشی و اعتیادآور
  4. کنترل‌های دقیق و بصری
  5. موسیقی زیبا و گوش نواز
  6. گرافیک خیره کننده و عالی

Hidden Through Time Discovery به دلیل رویکرد گیم پلی آرام خود متمایز است. بدون تایمر یا امتیاز، می‌توانید به طور کامل در فرایند اکتشاف غوطه ور شوید که آن را به بازی عالی برای استراحت تبدیل می‌کند. چه از طرفداران بازی های اشیای مخفی باشید و چه تازه وارد این ژانر، سطح دشواری بازی به گونه‌ای طراحی شده است که برای همه قابل دسترس باشد.

بازی Hidden Through Time Discovery هم‌اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.0 از 5.0 است. اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Northgard و Fallout Shelter Online را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Hidden Through Time Discovery برای اندروید با ترافیک نیم بها، همراه پارسی گیم باشید.

تصاویری از محیط بازی :

source

توسط funkhabari.ir