دانلود بازی Lightus برای اندروید

بازی Lightus ترکیبی منحصر به فرد از نقش آفرینی جهان باز و شبیه سازی است که به بازیکنان این فرصت را می‌دهد تا به جای یک مسافر مرموز قدم بگذارند که هیچ خاطره‌ای از گذشته خود ندارد. این بازی که در سرزمین پهناور و جادویی Seofar می‌گذرد، شما را به کاوش، ایجاد و ارتباط با جهان و ساکنان آن دعوت می‌کند. Lightus با تمرکز بر خلاقیت، کاوش و ایجاد جامعه، تجربه‌ای جذاب را ارائه می‌دهد که ماجراجویی را با لذت بیان شخصی و تعامل اجتماعی ترکیب می‌کند. دنیای Seofar یک دنیای باز وسیع و زیبا بوده که مملو از مناظر به شدت متنوع (از دره‌های سرسبز گرفته تا جنگل‌های انبوه و به شدت خیره کننده) است.

همان‌طور که از دنیای باز عبور می‌کنید، یک چرخه پویای روز و شب دنیا را زنده می‌کند و همه چیز را از رفتار حیوانات گرفته تا دردسترس‌بودن منابع خاص تحت تأثیر قرار می‌دهد. برخی از موجودات ممکن است فقط در شب ظاهر شوند، در حالی که گیاهان خاص ممکن است فقط در زیر نور ماه شکوفا شوند. این ویژگی به اکتشاف عمق می‌افزاید و محیط زندگی همه‌جانبه‌ای را ایجاد می‌کند که به اعمال شما و گذر زمان پاسخ می‌دهد. اکتشاف در قلب Lightus نهفته است که بازیکنان می توانند آزادانه در محیط‌های وسیع Seofar پرسه بزنند. همان‌طور که خرابه‌ها و مسیرهای پنهان را کشف می‌کنید، با پازل‌های جذاب روبرو می‌شوید.

ویژگی‌های بازی Lightus

  1. محیط‌های زیبا و خیره کننده
  2. گرافیک چشم نواز و پویا
  3. پازل‌های جذاب و چالشی
  4. خرابه‌ها و مسیرهای باستانی
  5. ده‌ها ساعت فعالیت ارزشمند
  6. طراحی محیط‌های سرسبز

Lightus یک تجربه بسیار دقیق و غوطه ور ارائه می‌دهد که کاوش، خلاقیت و تعامل اجتماعی را در یک جهان باز گسترده ترکیب می‌کند. فرقی نمی‌کند در ویرانه‌های باستانی جستجو کنید، خانه‌ای در دره‌ای سرسبز بسازید، زمین خود را کشاورزی کنید یا موجودات وحشی را رام کنید، این بازی طیف متنوعی از فعالیت‌ها را متناسب با سبک‌های مختلف بازی به شما ارائه می‌دهد.

بازی Lightus هم‌اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.0 از 5.0 است. اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Wild West Farm Town Build و Exos Heroes را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Lightus برای اندروید با ترافیک نیم بها، همراه پارسی گیم باشید.

تصاویری از محیط بازی :

source

توسط funkhabari.ir