بیوگرافی سردار یدالله جوانی

در بیوگرافی سردار یدالله جوانی امده است وی متولد سال ۱۳۴۱ در اصفهان است و 62 سال سن دارد وی از سال 1359 به عضویت سپاه پاسداران درامد و در حال حاضر معاون سیاسی سپاه پاسداران میباشد سالها در جبهه حضور جنگ ایران و عراق حضور داشته است ایشان دارای فوق لیسانس علومی سیاسی و دکترای مدیریت استراتژیک از دانشگاه تهران میباشد.

بیوگرافی سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه + سوابق و حواشی

او ابتدا در سال 1359 به بسیج مردمی پیوست و برای مبارزه با گروه های تجزیه طلب در پاوه به کردستان رفت و بعد از مدتی فرمانده بسیج سپاه کردستان شد و در سال ۱۳۷۹ به عنوان معاون سیاسی سپاه گمارده شد.

ایشان توسط اتحادیه اروپا و امریکا مورد تحریم قرار گرفته است.

بیوگرافی سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه + سوابق و حواشی

سوابق

سردار یدالله جوانی علاوه بر معاونت سپاه پاسداران به عنوان مشاور عالی نماینده ولی فقیه نیز منصوب شده است.

همچنین ببینید

بیوگرافی منصور شکراللهی نماینده مجلس + حواشی و سوابق

او در سال 1359 مسئول بسیج سپاه پاسداران پاوه بود.

بیوگرافی سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه + سوابق و حواشی

اظهارت

سردار یدالله جوانی میگوید نگاهمان اگر نگاه بیانیه گام دوم باشد، این چله دوم، چله زمینه سازی ظهور و شکل گیری تمدن اسلامی است یعنی بعد از آن تمدن اولیه قیام و قعود، اکنون ملتی برخاسته و همه چیز حکایت از آن دارد که گامهای این ملت گامهای بلند و همراه با موفقیت است.

رفتار‌های رئیس‌جمهور سابق در ماه‌های اخیر نشان می‌دهد، او تصمیم گرفته است با پیاده‌سازی چندین سناریو، آمدنش به عرصه انتخابات ۱۴۰۰ را به یک مطالبه مردمی تبدیل کند. به حکم وظیفه در این نوشتار، چند نکته را برای طرفداران ایشان یادآور می‌شوم؛ امید آنکه با تأسی به سخن مولی علی (ع) که اولین ویژگی اهل بصیرت را تفکر، اندیشیدن و خردورزی (فَإِنَّمَا الْبَصِیرُ مَنْ سَمِعَ فَتَفَکَّرَ) دانستند؛ این نکات مورد توجه و تأمل مخاطب نوشتار قرار گیرد.

نظر سردار یدالله جوانی درباره جنگ با اسرائیل

درگیر یک جنگ ترکیبی فراگیر هستیم. در جنگ ترکیبی و شناختی بصیرت شرط لازم برای جهاد تبیین است. کسانی که می خواهند مجاهد فی سبیل‌الله باشند بصیرت مستمر می‌طلبد که تعطیل بردار نیست، زیرا جنگ جامعه توحیدی در مسیر عبودیت و بندگی، مجاهدت بابصیرت می‌خواهد. لازمه جهاد تبیین با جنگ شناختی بصیرت کامل است و اگر بصیرت نباشد مطالب و اقداماتی انجام می‌شود که تضعیف کننده جبهه ولایت باشد.

جوانی افزود: در این جبهه یک تقابل سنگین با اسرائیل و جبهه عبری عربی غربی داریم که استعمارگران عالم پشت سر آنهاست و برای حفظ رژیم صهیونیستی حاضرند هرکاری انجام دهند تا موجودیت این رژیم را حفظ کنند. اسحاق هرتزوگ می گوید؛ جنگ بین حماس و اسراییل برای نجات تمدن غرب است، یعنی با ظهور تمدن نوین اسلامی تمدن غرب در حال فروپاشی است لذا شرط از بین رفتن تمدن غرب نابودی اسرائیل است که کارویژه مختلف برای مهار تمدن اسلامی و امت اسلامی تشکیل داده اند.

 

source

توسط funkhabari.ir