شرکت Krafton با توسعه دهندگان بازی Palworld، استودیو Pockerpair، قراردادی را امضا کرده است تا Palworld را به موبایل بیاورد. در یک بیانیه‌ی مطبوعاتی از شرکت Krafton، مشخص شد که این شرکت توافق نامه‌ای برای استفاده از IP و یا حق مالکیت معنوی، بازی Palworld را امضا کرده است.

در این اطلاعیه آمده است: از طریق این قرارداد، Krafton بازی Palworld را به پلتفرم موبایل گسترش خواهد داد. این شرکت قصد دارد به طور صادقانه عناصر سرگرم کننده‌ی نسخه اصلی را متناسب با پلتفرم تلفن همراه پیاده سازی کند. این پروژه توسط تیم توسعه PUBG STUDIOS، یک استودیوی خلاق زیر نظر Krafton، اداره خواهد شد.

انتشار Palworld برای رایانه‌های شخصی و ایکس باکس، 25 میلیون بازیکن را جذب کرد و به سومین تعداد کاربران همزمان در Steam در تمام دوران رسید. این بازی در ماه سپتامبر برای پلی استیشن 5 نیز عرضه شد.

ماه گذشته، مشخص شد که نینتندو به دلیل نقض حق ثبت اختراع، پیگرد قانونی را بر روی Palworld دنبال خواهد کرد، که Pocketpair پاسخ داد که ما تمام تلاش خود را برای طرفداران خود انجام خواهیم داد و همچنین اطمینان حاصل کنیم که توسعه دهندگان بازی‌های مستقل ناامید و یا دلسرد نشوند.

source

توسط funkhabari.ir