فلسطين ستیزی در آهنگ بی بی گل معین کجاشه؟ همره جزئیات را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

ماجرای فلسطين ستیزی در آهنگ بی بی گل معین

روز گذشته معین خواننده ایرانی در کنسرتی که در شهر لس آنجلس برگزار کرده بود از خواندن یکی از آهنگ‌های معروفش به نام بی بی گل امتناع کرد تا سوژه‌ای در رسانه‌های کشورمان شود حالا بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی به خصوص هواداران این خواننده برایشان سوال شده که کجای این آهنگ عاشقانه اهانتی به فلسطین شده و یا فلسطین ستیزی است.

فلسطين ستیزی در آهنگ بی بی گل معین کجاشه

برخی از کاربران مدعی هستند که بی بی مخفف نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی بوده و این واژه به او لقب داده شده است و به همین دلیل این آهنگ از نظر معین فلسطین ستیزی است.

برخی کاربران دیگر مدعی هستند که معین نباید کلمه بی بی را به اسرائیل و فلسطین ربط دهد چرا که “بی بی” در لغت فارسی و ایرانی به مادر یا مادربزرگ گفته می‌شود واژه بی بی گل بدون شک برای یک مادر ایرانی کاربرد پیدا خواهد کرد و صحبت‌های معین باعث می‌شود که آهنگ بی بی گل که یکی از آهنگ‌های خاطره انگیز برای ایرانی‌هاست زیر سوال برود.

به هر حال برخی از مخاطبان این آهنگ که از حامیان فلسطین و حزب الله هستند این اقدام معین را تحسین کرده که حتی معین دوست نداشته این آهنگ سوء تعبیر شود.

فلسطين ستیزی در آهنگ بی بی گل معین کجاشه؟ + جزئیات

همچنین ببینید

بیوگرافی معین خواننده (نصرالله) و همسر اول و دوم و فرزندان +عکس

گفتنیست نصرالله معین نجف آبادی با نام هنری معین در ۲۹ دی سال ۱۳۳۰ در نجف آباد اصفهان به دنیا آمده است. خانواده او بسیار مذهبی بودند و از نظر مالی در سطح متوسطی از جامعه قرار داشتند. معین ۳ برادر و ۷ خواهر دارد و فرزند هفتم خانواده است.

source

توسط funkhabari.ir