هانس زیمر، آهنگ‌ساز افسانه‌ای صنعت سینما قرار است آهنگ‌ساز بازی Dragon Age: The Veilguard نیز باشد. البته در کنار هانس زیمر، لورن بالفه نیز او را همراهی خواهد کرد که یکی دیگر از بزرگان آهنگ‌سازی صنعت سینما است.

مجموعه Dragon Age یکی از قدیمی‌ترین و مهم‌ترین مجموعه بازی‌های نقش‌آفرینی تاریخ است که نسخه جدید آن به‌زودی منتشر خواهد شد. شرکت EA که وظیفه انتشار این بازی را برعهده دارد، هزینه بسیاری کرده است تا دوتا از غول‌های آهنگ‌سازی صنعت سینما را برای تهیه و ساخت موسیقی این بازی استخدام کند.

این اولین همکاری زیمر و بالفه برای آهنگسازی یک بازی نیست. قبلاً این دو آهنگ‌ساز فوق‌العاده در ساخت موسیقی بازی‌های کالاف دیوتی: مدرن وارفر 2، کرایسیس 2، فیفا 19 و Skylanders: Spyro’s Adventure نیز با یکدیگر همکاری داشته‌اند.

آهنگ‌سازی Dragon Age: The Veilguard برعهده هانس زیمر است

هانس زیمر، آهنگ‌سازی بازی Dragon Age: Veilguard را برعهده دارد

هانس زیمر یکی از قدیمی‌ترین آهنگ‌سازهای صنعت سینما است. بسیاری از علاقه‌مندان سینما او را بخاطر همکاری‌های متعدد او با کریستوفر نولان برای تهیه موسیقی سه‌گانه شوالیه تاریکی، میان‌ستاره‌ای و تلقین شناخته می‌شود. جدیدترین کار او، آهنگسازی فیلم تلماسه: قسمت دوم به کارگردانی دنی ویلنوو بود.

در ادامه صحبت‌های زیمر درباره این بازی را می‌توانید بخوانید:

داستان‌های حماسی خودشان را در اختیار آهنگ‌سازی حماسی قرار می‌دهد و روایتی که استودیوی بایور در تار و پود بازی The Veilguard قرار داده، باعث شده تا هیچوقت بخاطر لحظات درخشان قهرمانانه یا تاریک‌ترین لحظات احساسی، دچار کمبود خلاقیت و منبع الهام نشوم. افتخار می‌کنم که در تجربه و مسیر ساخت موسیقی برای آخرین ماجراجویی Dragon Age با بالفه و تمام تیم سازنده همراه شدم.

درحالیکه نوع آهنگ‌سازی زیمر بیشتر حماسی است، بالفه تمرکز بیشتری روی لحظات هیجان‌انگیز و اکشن دارد. او آهنگساز دو فیلم اخیر مجموعه مأموریت غیرممکن، فیلم گرن توریسمو، بلک آدام و همینطور تتریس است. ترکیب آهنگ‌سازی زیمر با آهنگ‌سازی هیجان‌انگیز بالفه، دقیقاً چیزی است که بازی Drargon Age: the Veilguard به آن نیاز دارد. در ادامه نگاهی به صحبت‌های بالفه نیز خواهیم داشت:

دنیای Dragon Age یک تجربه فراگیر بی‌سابقه است و در بازی The Veilguard در بالاترین سطح قرار دارد. ساخت موسیقی این بازی درکنار هانس زیمر باعث شده تا یک سطح جدیدی از حماسه را به سرزمین با عظمت Thedes بیاوریم. بی‌صبرانه منتظر هستیم تا بازیکان این اثر را تجربه کنند.

حضور آهنگ‌سازان یا دیگر افرادی که تخصص اصلی آن‌ها سینما است، ممکن است از نظر تبلیغاتی بسیار جذاب باشد، اما وقتی صحبت از کیفیت می‌شود، بحث جدایی است. از آنجایی که فیلم و بازی‌های ویدیویی ساختاری کاملاً متفاوت با یکدیگر دارند، آهنگ‌سازی برای آن‌ها نیز متفاوت است. خوشبختانه، زیمر و بالفه تجربه بالایی در ساخت موسیقی برای بازی دارند و قطعاً آثار جذابی را خلق خواهند کرد.

نظر شما چیست؟ آیا دوست دارید آهنگ‌سازهای بیشتری از صنعت سینما وارد صنعت گیم شوند؟

منبع: GamingBolt

source

توسط funkhabari.ir