اینم جالبه: چیستان: کدام میوه است که از هر طرف به یک شکل خوانده می‌شود؟

تست بینایی یافتن حلزونها میان برگ ها

تست بینایی یافتن حلزونها میان برگ ها

.

.

.

.

.

.

.

بازی‌های مشاهده ابزارهای درخشانی هستند که ذهن ما را به چالش می‌کشند، حافظه ما را آزمایش می‌کنند و توجه ما را به جزئیات بهبود می‌بخشند. آنها گاهی اوقات می توانند دشوار باشند زیرا به سطح بالایی از تمرکز ، نگاه دقیق به جزئیات و حافظه خوب نیاز دارند. کلید تسلط بر این بازی ها پشتکار و تمرین است. اگر در ابتدا آنها را سخت می بینید ناامید نشوید، این کاملا طبیعی است! در عوض، از آن به عنوان انگیزه برای پیشرفت و ادامه دادن استفاده کنید.

برای غلبه بر تست بینایی یافتن حلزونها میان برگ ها، باید چشمان خود را برای جزئیات و الگوها تنظیم کنید. حلزون ها شکل مارپیچی مشخصی دارند که آنها را از برگ های پاییزی متمایز می کند. با اسکن تصویر از یک گوشه به گوشه دیگر، به جای نگاه تصادفی، شروع کنید. به تفاوت رنگ، بافت و اندازه دقت کنید

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست بینایی یافتن حلزونها میان برگ ها

پاسخ تست بینایی یافتن حلزونها میان برگ ها

آیا تست بینایی یافتن حلزونها میان برگ ها را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

درگیر شدن مغز در بازی های فکری می تواند یک راه سرگرم کننده و عالی برای استراحت از استرس های روزانه باشد. تمرکز ما را از نگرانی‌ها دور می‌کند و به ما اجازه می‌دهد در حالی که هنوز ذهن خود را تمرین می‌دهیم، استراحت کنیم.

بازی های فکری اغلب شامل به خاطر سپردن و یادآوری اطلاعات است که به بهبود حفظ حافظه و مهارت های یادآوری کمک می کند. این می تواند به ویژه برای افراد در هر سنی، از جمله دانش آموزان و افراد مسن مفید باشد. شما هرروزه در مجله اینترنتی گفتنی مطالب متنوعی از انواع تست شخصیت، تست بینایی، هوش تصویری، تست روانشناسی را می توانید ببینید و لذت ببرید. همچنین می توانید در شبکه های اجتماعی مانند Entertainment اینستاگرام و فیس بوک گفتنی ما را دنبال کنید.

source

توسط funkhabari.ir