سریال The Rings of Power پس از پخش قسمت پایانی فصل دوم در هفته اخیر و دریافت امتیازات بالا، نزدیک به تمدید برای فصل سوم شده است.

در حالی که تهیه‌کنندگان سریال یعنی «جی‌دی پین» و «پاتریک مک‌کی» چندین ماه است که در حال آماده‌سازی داستان فصل بعد هستند، عدم تأیید رسمی تمدید سریال منبعی برای گمانه‌زنی و نگرانی برخی از طرفداران بوده است، به‌ویژه که فصل دوم قبل از پخش فصل اول سفارش داده شده بود. اما به احتمال زیاد خبر تمدید سریال در همین ماه اعلام خواهد شد.

این تصمیم پس از رویداد این هفته شرکت Prime Video بریتانیا در لندن گرفته شد؛ جایی که استودیوهای آمازون و MGM از محتوای سریال «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» رونمایی و چندین نفر از بازیگران سریال (از جمله سینتیا ادای-رابینسون، چارلی ویکرز و سوفیا نوموته) را معرفی کردند. استودیوها معمولا در این رویدادها، تنها در صورتی سریال‌ها را به خریداران ارائه می‌کنند که برنامه‌ای قطعی برای ادامه آن‌ها داشته باشند.

رئیس استودیو «جنیفر سالکه» به خریداران اعلام کرد فصل دوم بیش از ۵۵ میلیون بیننده جذب کرده است و شرکت انتظار دارد این فصل به‌زودی به موفقیت فصل اول که بیش از ۱۵۰ میلیون بیننده داشت برسد (آمازون از تعریف دقیق مفهوم «بیننده» خودداری کرد، اما گفت که این سریال همچنان جزو پنج سریال برتر این پلتفرم است). همچنین سریال «حلقه‌های قدرت» در گزارش جدول وب‌سایت Nielsen با بیش از یک میلیارد پخش، برای دومین هفته متوالی در صدر قرار داشت. استقبال منتقدان و بینندگان از فصل دوم این اثر هم در سایت راتن تومیتوز، کمی بهتر از فصل اول بوده است.

مدتی قبل هالیوود ریپورتر گزارش داده بود که آمازون همچنان به برنامه اصلی محتوای ۵۰ ساعته برای این سریال پایبند است.

پین و مک‌کی که قراردادهای چندساله دارند، اتاق نویسندگان فصل سوم را نیز تشکیل داده‌اند. نویسندگان این فصل شامل «جاستین دابل» (تهیه‌کننده اجرایی)، «بن تاگو» (مشاور تهیه‌کننده)، «آوا وونگ دیویس» (مشاور تهیه‌کننده)، «کانستنس چنگ» (مشاور تهیه‌کننده)، «جاناتان ویلسون» (مشاور تهیه‌کننده)، «گریف جونز» (نویسنده) و «سارا آنسون» (نویسنده) هستند.

شما می‌توانید نقد و بررسی فصل دوم سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power را در سایت ویجیاتو مطالعه کنید. نظر شما درباره فصل دوم چیست ؟

source

توسط funkhabari.ir