شهید حسین مشفق خاکپور کیست و اهل کجاست بیوگرافی شهید حسین مشفق خاکپور و ماجرای شهادت ایشان را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی شهید حسین مشفق خاکپور

شهید حسین مشفق خاکپور سرباز وظیفه و دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان بوده که در حال انجام وظیفه در دفاع از امنیت کشور توسط گروهک تروریستی جیش العدل به شهادت رسید.

شهید حسین مشفق خاکپور در حالی که در پست نگهبانی اش حضور پیدا کرده بود توسط گروهک جیش العدل مورد حمله و تیراندازی قرار گرفت و بعد از انتقال به بیمارستان به شهادت رسید.

بیوگرافی شهید حسین مشفق خاکپور و ماجرای شهادت +عکس

ماجرای شهادت

شهید حسین مشفق خاکپور سرباز وظیفه بود که به تازگی در دانشگاه نیز قبول شده بود اما مورد حمله تروریستی قرار گرفت و در حین دفاع از خاک کشور به شهادت رسید.

این نیروی حافظ امنیت با وجود تلاش‌های صورت گرفته توسط کادر درمان در بیمارستان، به علت شدت جراحت وارده، به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

سلسله اقدامات دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی تا برخورد و دستگیری تمامی عوامل دخیل در اخلال در نظم عمومی استان به ویژه، حوادث اخیر استمرار خواهد داشت.

به نقل از خبرنگار آنا، کامبیز نرماشیری، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در پی شهادت مظلومانه مدافع امنیت و دانشجوی این دانشگاه حسین مشفق خاکپوری پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

خبر عروج ملکوتی دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان (واحد زابل) حسین مشفق خاکپوری بسیار مایه تأسف و اندوه مردم شهیدپرور کشور، استان سیستان و بلوچستان به‌خصوص خانواده دانشگاه آزاد اسلامی شد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در این پیام با قدردانی از رشادت‌های غیورمردان این سرزمین و مدافعان امنیت قهرمان، این شهادت را به همه تسلیت گفته و عنوان کرده است:

از درگاه ایزد منان برای روح پاک و ملکوتی این شهید دانشجو رحمت واسعه الهی و رضوان و آسایش بهشتی و علو درجات و برای بازماندگان و خانواده ارجمند ایشان صبر جزیل آرزومندم.

source

توسط funkhabari.ir