دانلود بازی Looney Tunes Wacky World of Sports برای کامپیوتر

بازی Looney Tunes Wacky World of Sports یک عنوان ورزشی رنگارنگ و پرانرژی به سبک آرکید است که لذت دنیای Looney Tunes را وارد دنیای ورزش‌های رقابتی می‌کند. این بازی که هم برای گیمرهای معمولی و هم برای طرفداران مجموعه معروف کارتونی طراحی شده، یک پیچ و تاب دلپذیر و در عین حال آشفته در ورزش‌های سنتی ارائه می‌دهد. این بازی ترکیبی از شخصیت‌های آشنا، لحظات طنزآمیز و مکانیک‌های گیم‌پلی اغراق‌آمیز برای ارائه یک تجربه سرگرم‌کننده و غیر قابل پیش‌بینی است. این بازی از حالت چندنفره برای حداکثر چهار بازیکن پشتیبانی کرده که آن را به یک انتخاب عالی برای دوستان تبدیل می‌کند.

در بازی Looney Tunes Wacky World of Sports، بازیکنان در نسخه‌های خیالی چهار ورزش معروف: بسکتبال، فوتبال، گلف و تنیس با هم رقابت می‌کنند. هر ورزش قوانین اصلی خود را حفظ می‌کند، اما به شدت با طنز مسخره و عناصر غیر قابل پیش بینی که Looney Tunes را تعریف می‌کند، اصلاح شده است. برای مثال، در بسکتبال، بازیکنان به جای اینکه فقط برای حلقه شوت بزنند، ممکن است از آیتم‌های در حال سقوط طفره بروند یا از ابزار فنری برای جهش در زمین استفاده کنند. در گلف، زمین ممکن است به طور ناگهانی توسط یک مانع متحرک، مانند یک تله غول پیکر، ایجاد لایه‌های استراتژی و هرج و مرج خراب شود.

بازیکنان می‌توانند از بین شخصیت‌های نمادین Looney Tunes مانند Bugs Bunny، Lola Bunny، Daffy Duck و دیگران که هر کدام سبک بازی منحصر به فرد خود را دارند، انتخاب کنند. فعالیت‌های هر شخصیت نیز در انیمیشن‌ها و تعاملات آنها می‌درخشد که بر جذابیت بازی می‌افزاید. سبک هنری بازی با رنگ‌های روشن، انیمیشن‌های اغراق‌آمیز و شوخی‌های بصری فراوان، زیبایی‌شناسی کارتونی کلاسیک را منعکس می‌کند. Looney Tunes Wacky World of Sports به گونه‌ای طراحی شده که برای مخاطبان گسترده‌ای از جمله بازیکنان جوان‌تر و کسانی که ممکن است با بازی های ورزشی سنتی آشنا نباشند قابل دسترس باشد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Hot Wheels Unleashed Looney Tunes و Nickelodeon All Star Brawl 2 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Looney Tunes Wacky World of Sports برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Processor: Quad-core Intel or AMD, 2.7 GHz or higher
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX1050 or higher
DirectX: Version 11

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Processor: Quad-core Intel or AMD, 3.0 GHz or higher
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1060 6 GB or higher
DirectX: Version 11

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Get ready for Basketball, Soccer, Golf and Tennis combined into one Looney Tunes sport game! Gain power-ups to incite chaos against your friends and family as you control your favorite Looney Tunes character in 4-player, local co-op mayhem, but watch out for falling anvils!

source

توسط funkhabari.ir