دانلود بازی SpongeBob SquarePants The Patrick Star Game برای کامپیوتر

بازی SpongeBob SquarePants The Patrick Star Game یک عنوان ماجراجویی عجیب و غریب و جهان باز است که در دنیای محبوب زیر آب Bikini Bottom اتفاق می‌افتد. شما نقش پاتریک ستاره بسیار بامزه را بازی می‌کنید. این بازی طنز، مکانیک مبتنی بر فیزیک و سرگرمی پر هرج و مرج را در هم می‌آمیزد و تجربه‌ای فراگیر و احمقانه را ارائه می‌دهد و جذابیت عجیب شخصیت پاتریک را به تصویر می‌کشد. طراحی جهان باز این بازی به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا آزادانه مکان‌های معروف را کاوش کنند و آن را برای طرفداران دنیای باب اسفنجی شلوار مربعی تبدیل به یک تجربه به شدت لذت و بخش خواهد کرد.

فرقی نمی‌کند در The Krusty Krab قرار داشته باشید یا در Glove World سوار ترن هوایی شوید، جهان بازی زنده و پر از جزئیات عجیب و غریب از سریال است. آزادی حرکت در اطراف و کاوش با سرعت خود به این معنی است که همیشه چیز سرگرم‌کننده‌ای برای کشف وجود دارد. موتور فیزیک بازی یک ویژگی کلیدی است که یک لایه اضافی از سرگرمی را اضافه می‌کند. به عنوان پاتریک، شما می‌توانید تقریباً با هر چیزی در محیط خود تعامل داشته باشید و اغلب با نتایج غیرمنتظره و خنده دار روبرو شوید. خواه در حال پرتاب اشیا به اطراف یا سوار شدن بر وسایل نقلیه غیرمعمول باشید، فیزیک غیر قابل پیش‌بینی است.

مطابق با شخصیت عجیب پاتریک، این بازی شامل طیف گسترده‌ای از شیرین کاری‌ها و چالش‌ها است که از حس عجیب او در ماجراجویی استفاده می‌کند. شما تشویق می‌شوید که چالش‌ها را به هر سبکی که صلاح می‌دانید انجام دهید و هرج و مرج را بیشتر بپذیرید. تکمیل وظایف بازی محتویات و پاداش‌های بیشتری را باز می‌کند. علاوه بر مکان‌های نمادین، با شخصیت‌های آشنای سری مانند باب اسفنجی، سندی و آقای خرچنگ آشنا خواهید شد. این شخصیت‌ها اغلب مینی گیم‌ها، چالش‌ها یا تعاملات مخصوص به خود را دارند که به شخصیتشان نزدیک است. اگر از طرفداران سریال باب اسفنجی هستید، توصیه می‌کنیم این بازی را دانلود کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Nickelodeon All Star Brawl 2 و SpongeBob SquarePants The Cosmic Shake را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی SpongeBob SquarePants The Patrick Star Game برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-Bit
Processor: AMD Ryzen 3 1200 /Intel Core i3-7100
Memory: 8 GB RAM
Graphics: AMD Radeon RX 550 4GB / Nvidia GTX 750
DirectX: Version 11
Storage: 8 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-Bit
Processor: AMD Ryzen 5 2500X / Intel Core i5-8400
Memory: 8 GB RAM
Graphics: AMD Radeon R9 280 / Nvidia GTX 960
DirectX: Version 11
Storage: 16 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Step into Patrick’s shorts and create hilarious, physics-based mayhem, as you make the open world of Bikini Bottom your playground! Patrick fans, your time has come – and Bikini Bottom is your open-world playground! So become the Star of the show, put your silliest ideas into action, and enjoy the physics-based chaos that unfolds all around you.

source

توسط funkhabari.ir