یکی از کارمندان باتجربه بتسدا معتقد است که بازی Starfield جزو «سه اثر بزرگ» این کمپانی آمریکایی است. او استارفیلد را در قد و قواره دیگر بازی‌های بزرگ این شرکت همانند الدر اسکرولز و فال آوت می‌بیند و مدعی است که این اثر فضایی، طرفداران خاص خودش را پیدا کرده است.

امیل پاگلیارولو، کارگردان و طراح بسته الحاقی Shattered Space که به تازگی منتشر شده، مصاحبه‌ای با گیمزرادار داشته است. او گفته است که استارفیلد «شخصیت خاص خودش را پیدا کرده و حال کنار فال آوت و الدر اسکرولز قرار گرفته است.» بازی‌کنان در طی یک سال گذشته، انتقادات زیادی نسبت به این بازی نقش‌آفرینی فضایی وارد کرده‌اند و آن را در قد و قواره دیگر آثار این شرکت نمی‌بینند. به نظر می‌رسد که مدیران بتسدا و کارگردان‌های شاغل در این شرکت، نظر دیگری دارند.

کهنه‌کار بتسدا در ادامه افزود: «استارفیلد جهان خاص خودش را دارد. ممکن است همه از آن لذت نبرند. اما ما یک آی‌پی جدید را از صفر ساختیم و تجربه‌ای که تابه‌حال روی کنسول‌ها دیده نشده بود. نمی‌گویم که Starfield بهتر یا بدتر از دیگر بازی‌ها است، فقط نسبت به آنچه ارائه می‌کنیم تفاوت دارد: همان ترکیب عجیب و غریب اکشن، نقش‌آفرینی و غوطه‌وری یا ایمرشن.»

بازی Starfield بتسدا فال آوت

دفاع تمام قد بتسدا از استارفیلد

قرار دادن اسم استارفیلد کنار بازی الدر اسکرولز با میلیون‌ها نفر طرفدار کار ساده‌ای نیست. بازی Skyrim برای نمونه از نظر طرفدارها، خوش‌ساخت‌تر از استارفیلد است و داستان بهتری را روایت می‌کند. هرچند پاگلیارولو می‌داند که استارفیلد با دیگر آثار این شرکت تفاوت دارد: «این بازی دارد طرفداران خاص خودش را پیدا می‌کند و تعداد آنها هم رو به رشد است.» به عبارت دیگر لازم نیست حتماً طرفداران بازی فال آوت، استارفیلد را بپسندند و این اثر دارد جای خودش را میان گروهی دیگری از گیمرها پیدا می‌کند.

این کارگردان و طراح در پایان به اهمیت بازی Starfield برای بتسدا پرداخت: «عادت داشتیم که بتسدا را استودیو سازنده الدر اسکرولز بنامیم. بعد شد استودیویی که الدر اسکرولز و فال ‌آوت می‌سازد و حالا هم که استارفیلد اضافه شده است. فال‌آوت، الدر اسکرولز و استارفیلد، سه اثر بزرگ بتسدا هستند.» وی در پایان اعلام کرد که کار آنها با اولین بسته الحاقی به پایان نمی‌رسد و «این تازه آغاز کار است.» انتظار محتواها و آپدیت‌های بیشتری را باید داشت.

بازی Starfield علی‌رغم مشکلات همچنان طرفداران خاص خودش را دارد. بسیاری اعتقاد داشتند که اولین بسته الحاقی، نگاه‌ها به این اثر را تغییر خواهد داد. این اتفاق رخ نداد و دی‌ال‌سی در نهایت امتیازهای خوبی دریافت نکرد. نظر شما چیست؟ آیا استارفیلد را می‌توان کنار فال آوت و الدر اسکرولز قرار داد؟

منبع: GamesRadar

source

توسط funkhabari.ir